5 Σημάδια ότι η ιστοσελίδα σου είναι βαρετή.

Βαρετή Ιστοσελίδα

Πως θα καταλάβετε αν η ιστοσελίδα σας είναι βαρετή.

Πιστεύετε ότι η ιστοσελίδα της εταιρείας σας είναι βαρετή και χρειάζεται επειγόντως επανασχεδιασμό; Είναι μοντέρνα και όμορφη; Μήπως αποτυγχάνει να μετατρέψει την κίνηση των επισκεπτών σε πελάτες, όπως αναμένεται; Αν οι απαντήσεις στις ερωτήσεις είναι θετικές, τότε κατά πάσα πιθανότητα ο ιστότοπός σας χρειάζεται επανασχεδιασμό καθώς είναι παρωχημένος.
Σχεδόν όλοι πλέον, αναζητούν πληροφορίες μέσω του δικτύου. Όλοι έχουν πάρει μια συσκευή που μπορεί να τους παρέχει δεδομένα με τη βοήθεια του Διαδικτύου. Στην εποχή του Διαδικτύου είναι πολύ σημαντικό να κρατάτε την ιστοσελίδα σας ενημερωμένη και να ακολουθείτε τις τελευταίες πρακτικές σχεδιασμού ιστοσελίδων που πληρούν τα πρότυπα του διαδικτύου.

Η ιστοσελίδα σας δεν είναι φιλική προς τις κινητές συσκευές

Οι τελικοί χρήστες ελέγχουν συνήθως τον ιστότοπό σας με τη βοήθεια και των κινητών συσκευών τους. Σύμφωνα με μια έρευνα πάνω από το 90% των ανθρώπων χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ενώ είναι εν κινήσει. Αυτό σημαίνει ότι είναι ως επί το πλείστον χρήστες SmartPhone. Έτσι, ο ιστότοπός σας πρέπει να προσφέρει μεγάλη λειτουργικότητα, ευκολία πλοήγησης και αισθητική σε κινητές συσκευές όλων των μεγεθών οθόνης. Εάν θέλετε να ελέγξετε αν η ιστοσελίδα σας είναι φιλική προς τα smartphone ή όχι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλείο ελέγχου της Google. Απλά εισάγετε τη διεύθυνση ιστού σας και αφήστε την Google να σαρώσει την ιστοσελίδα σας. Με τη βοήθεια του Google Analytics μπορείτε να μάθετε αν οι τελικοί χρήστες επισκέπτονται την ιστοσελίδας σας από υπολογιστές ή την κινητές συσκευές.

Έλλειψη εικονιδίων Social Media

Εάν η ιστοσελίδα σας δεν διαθέτει εικονίδια κοινωνικών μέσων, αντιμετωπίζετε σοβαρά προβλήματα. Σύμφωνα με μια έρευνα πάνω από το 32% του συνολικού Traffic μια ιστοσελίδας αποτελείται από τα κοινωνικά μέσα. Οι άνθρωποι αγαπούν τη δικτύωση μέσω των Social Media και αγαπούν περισσότερο να μοιράζονται τα ενδιαφέροντά τους. Μιλώντας για εικονίδια, η καλύτερη στρατηγική είναι να έχετε εικονίδια Facebook, Twitter, Google και LinkedIn που θα παραμένουν στους λογαριασμούς σας, και ταυτόχρονα θα πρέπει να δίνετε την δυνατότητα στους χρήστες να κάνουν Share το περιεχόμενο σας.

Η Έλλειψη ποιοτικών εικόνων

Εάν η ιστοσελίδα σας δεν έχει αρκετές εικόνες,τότε είναι πολύ πιθανό να χαρακτηριστεί ως παρωχημένη. Σήμερα οι τελικοί χρήστες έχουν γίνει οπτικά πλάσματα. Οι εικόνες προσελκύουν την προσοχή τους πολύ πιο εύκολα από ότι το κείμενο. Επίσης, οι επισκέπτες των ιστοσελίδων σήμερα μπορούν πιο εύκολα να θυμούνται εικόνες και σχήματα, καθώς βρίσκουν πολύ κουραστική την ανάγνωση τεράστιων κομματιών κειμένου. Οι εικόνες σε μια ιστοσελίδα πρέπει πάντα να είναι ποιοτικές και σχετικές με αυτό που παρουσιάζει η ιστοσελίδα.

Υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης & Χαμηλός μέσος χρόνος

Τέλος, ένας από τους πιο σημαντικούς τρόπους να γνωρίζετε αν η ιστοσελίδα σας είναι βαρετή είναι κάνοντας μια μικρή ανάλυση της ιστοσελίδα στο Google Analytics. Εάν οι επισκέπτες σας εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας μετά από την προβολή μίας ή δύο σελίδες, είναι πολύ πιθανό ότι η ιστοσελίδα σας είναι βαρετή και δεν είναι αρκετά αποτελεσματική για να κάνει μετατροπή τους επισκέπτες σε πελάτες. Επίσης, εάν οι θεατές δεν ξοδεύουν αρκετό χρόνο στην ιστοσελίδα σας, είναι πολύ πιθανό ότι το περιεχόμενό σας είναι βαρετό και δεν είναι το κατάλληλο.

Εκτός από τα παραπάνω σημεία υπάρχουν και άλλοι τρόποι να γνωρίζετε αν η ιστοσελίδα σας είναι ξεπερασμένη ή δεν αρέσει στο κοινό της. Ένα συχνό φαινόμενο είναι ο ιστότοπος να μην διαθέτει σελίδες προορισμού (Landing Page) ή να έχει μόνο μία σελίδα προορισμού (Landing Page). Ένα δεύτερο ελάττωμα είναι ο ιστότοπος να έχει σπασμένους συνδέσμους (Broken Links). Με αρκετή προσοχή σε όλα αυτά τα σημεία, οι εταιρείες μπορούν να επανασχεδιάσουν τις ιστοσελίδες τους και να δουν αύξηση στην κυκλοφορία των επισκεπτών και των μετατροπών αυτών σε πελάτες. Αποκτήστε μία ενδιαφέρουσα Cactus Ιστοσελίδα εύκολα και γρήγορα.