Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε αριθμούς

Σήμερα, περίπου 7/10 Αμερικανούς χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να επικοινωνούν μεταξύ τους, να μοιράζονται τα νέα της επικαιρότητας και να διασκεδάζουν. Για αυτό το λόγο αναζητήσαμε τα νέα μοτίβα και τις τάσεις που διαμορφώνουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης την τελευταία δεκαετία.

μέσα κοινωνικής δικτύωσης (εικονίδια)

Χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης με την πάροδο του χρόνου

Σύμφωνα με το Pew Research Center, το 2005 μόλις το 5% των ενήλικων Αμερικανών χρησιμοποιούσαν τουλάχιστον μία από τις δημοφιλείς πλατφόρμες. Το ποσοστό αυτό αυξήθηκε στο μισό του πληθυσμού το έτος 2011, ενώ σήμερα αγγίζει το 72%.

Ποιος χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Εφόσον περισσότεροι Αμερικανοί έχουν υιοθετήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην καθημερινότητά τους, αυτή η ομάδα χρηστών αντιπροσωπεύει πλέον σε μεγαλύτερο και πιο αξιόπιστο βαθμό τον ευρύτερο πληθυσμό. Οι νέοι άνω των 18 ετών ήταν από τους πρώτους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και συνεχίζουν να χρησιμοποιούν αυτές τις πλατφόρμες σε μεγάλο βαθμό. Καθώς όμως, ο χρόνος κυλά και οι νέοι μεταφέρονται σε άλλη ηλιακή ομάδα, παρατηρείται αύξηση του ρυθμού μεταβολής και για τους μεγαλύτερους ενήλικες.

Ποιες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι πιο δημοφιλείς

Το YouTube και το Facebook αποτελούν τις πιο διαδεδομένες πλατφόρμες δικτύωσης με αποτέλεσμα η μέση χρήση τους να είναι ευρέως αντιπροσωπευτική του συνολικού πληθυσμού. Την αναγνωρισιμότητα των YouTube και Facebook ακολουθούν οι υπόλοιπες δημοφιλείς πλατφόρμες όπως το Twitter, το Pinterest, το Instagram και το LinkedIn.

Ποιος χρησιμοποιεί κάθε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης

Η χρήση των δημοφιλέστερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης ποικίλλει ανάλογα την ηλικία, το φύλο και το μορφωτικό επίπεδο. Χαρακτηριστικά τα οποία με τη σειρά τους συμβάλλουν στη διαμόρφωση της Περσόνα Marketing και κατ’ επέκταση στην κατάλληλη δημιουργία καμπάνιας με βάση τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πόσο συχνά χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Για πολλούς χρήστες, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν μέρος της καθημερινότητάς τους. Περίπου τα 3/4 των χρηστών του Facebook και 6/10 χρήστες του Instagram επισκέπτονται τα προσωπικά τους προφίλ τουλάχιστον μία φορά την ημέρα. Εξαιτίας αυτού, πλέον, κρίνεται απαραίτητη η παρουσία και επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να αξιοποιήσουν κάθε ενέργεια προώθησης και διαφήμισης. Η εταιρεία μας παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες μάρκετινγκ και κατασκευής ιστοσελίδων στην Θεσσαλονίκη. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με σκοπό να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.