Προσέλκυση ασθενών μέσω της τοπικής αναζήτησης για αρχάριους 

 
Υπάρχουν μερικά εισαγωγικά βήματα για την τοπική SEO για το γραφείο ή την κλινική  που μπορούν να εξασφαλίσουν την καταγραφή της αναζήτησης της επιχείρησής σας όταν οι πιθανοί ασθενείς αρχίσουν να σας ψάχνουν στο Google. Είτε δημιουργείτε μια επαγγελματική καταχώρηση για πρώτη φορά ή απλώς δυσκολεύεστε με τις τρέχουσες ταξινομήσεις αναζήτησης, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε ένα στέρεο θεμέλιο που θα ενισχύσει άμεσα τις τοπικές σας βαθμολογίες και θα σας επιτρέψει να χρησιμοποιήσετε πιο προηγμένες τακτικές SEO στο μέλλον.

Είναι αυτός ο οδηγός κατάλληλος για μένα? 

Είστε στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης και θέλετε να δημιουργήσετε ή να βελτιώσετε τις ιστοσελίδες των επιχειρήσεω για να προσελκύσουν περισσότερους ασθενείς. Γνωρίζετε το δρόμο σας γύρω από το Διαδίκτυο, αλλά είστε μακριά από έναν έμπορο. Mε το SEO  ακόμη και οι πρώτοι χρονομετρητές θα είναι σε θέση να ολοκληρώσουν αυτά τα εισαγωγικά βήματα στην αγορά του ιατρικού τους γραφείου ή της κλινικής τους σε απευθείας σύνδεση

1. Google my business 

 
Πριν η Google κυκλοφόρησε το Google My Business, η διαχείριση τοπικών καταχωρίσεων και περιεχομένου στα ακίνητα της Google προκαλούσε σύγχυση, ακόμα και για έμπειρους εμπόρους και καταξιωμένους κατόχους πρακτικής.

Εγκατάσταση  

Έχει το ιατρείο σας ήδη κάνει εγγραφή? Μπορείτε να το μάθετε επισκέπτοντας  το τοπικό Google+ και αναζητώντας το όνομα της επιχείρησης σας.  Εάν παρατηρήσετε πολλές καταχωρήσεις για τις οποίες δεν γνωρίζατε, προχωρήστε και καταργήστε τις διπλές καταχωρήσεις αν εσείς ή ο πελάτης σας είστε ο κάτοχος αυτής της καταχώρησης. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε άλλους διαχειριστές στην καταχώρηση ακολουθώντας αυτά τα βήματα. Λάβετε υπόψη ότι οι αλλαγές που πραγματοποιούνται στη σελίδα σας στο Google My Business ενδέχεται να μην εμφανίζονται στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης (SERP) έως και τρεις ημέρες.
Κατά τη ρύθμιση της καταχώρισης, βεβαιωθείτε ότι:
Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σύνδεσης Google My Business βρίσκεται στον τομέα του πελάτη (π.χ. info@cactusweb.gr έναντι cactuserp@gmail.com) καθώς και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όπου μπορούν να επικοινωνήσουν οι πελάτες σας
Εμφανίζεται το σωστό όνομα, η διεύθυνση και ο αριθμός τηλεφώνου (δεν χρησιμοποιούνται αριθμοί 800)
Η σελίδα επαληθεύεται (όταν συνδεθείτε στον πίνακα ελέγχου, θα δείτε αν η σελίδα επαληθεύεται και η μέθοδος επαλήθευσης σελίδας – συνήθως μέσω τηλεφώνου ή ταχυδρομικής κάρτας)
Η σελίδα έχει ακριβείς, συναφείς συνδέσμους κατηγοριών
Η περιγραφή εισαγωγής είναι μοναδική και καλά γραπτή (τουλάχιστον 250 λέξεις, αλλά πυροβολεί περίπου 400)
Οι ώρες λειτουργίας συμπληρώνονται σωστά και πλήρως
Η σελίδα περιλαμβάνει εικόνες της κλινικής, τόσο μέσα όσο και έξω
Το προφίλ είναι 100% πλήρες

2. Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας

 
Τώρα που είστε επίσημα εγκατεστημένοι στο Google My Business, ας προχωρήσουμε σε ορισμένες γρήγορες τοπικές βέλτιστες πρακτικές SEO για την ιστοσελίδα σας.
Είναι ορατές οι ώρες λειτουργίας του ιατρείου σας;
Οι δυνητικοί ή οι τρέχοντες ασθενείς που φτάνουν στην ιστοσελίδα σας με οργανικό τρόπο μπορεί να κοιτάζουν μόνο για να δουν πότε είστε ανοιχτοί. Μην καταγράφετε ποτέ τις ώρες σας σε μια εικόνα, καθώς οι ανιχνευτές από τις μηχανές αναζήτησης δεν θα μπορούν να την διαβάσουν. Αν έχετε τις ώρες σας μέσα σε μια εικόνα, βεβαιωθείτε ότι η ετικέτα ALT της εικόνας περιλαμβάνει τις ώρες λειτουργίας σας. Τέλος, βεβαιωθείτε ότι οι ώρες στην ιστοσελίδα αντιστοιχούν στις ώρες που αναφέρονται στη σελίδα σας στο Google My Business.
Έχει ρυθμιστεί καλά η δομή της ιατρική ιστοσελίδας σας ? Ορισμένα από τα βασικά στοιχεία της δομής περιλαμβάνουν:
  1. Το πιο σημαντικό περιεχόμενο περιλαμβάνεται στην κύρια πλοήγηση.
  2. Κάθε επαγγελματίας και υπηρεσία έχει ένα αποκλειστικό υποσέλιδο με τουλάχιστον 400 λέξεις καλά γραμμένο, μοναδικό περιεχόμενο και εικόνες.
  3. Η αρχική σελίδα αποτελεί τον πυρήνα της ιστοσελίδας, περιλαμβάνει τις πιο σημαντικές δηλώσεις αξίας για πιθανούς ασθενείς και συνδέσμους προς κάθε σχετική υποσελίδα (π.χ. / προσωπικό, / υπηρεσίες, / επαφή).
  4. Το blog βρίσκεται στον ίδιο τομέα με την υπόλοιπη ιστοσελίδα.
  5. Για περισσότερες τοποθεσίες, κάθε τοποθεσία έχει μια ειδική σελίδα προορισμού και η δομή διευθύνσεων URL περιλαμβάνει την τοποθεσία ενός γραφείου / κλινικής (π.χ. com / locations / dallas).
  6. Η ιστοσελίδα είναι φιλική προς το κινητό και εμφανίζει τις πιο σχετικές πληροφορίες στους ασθενείς εν κινήσει (π.χ. στοιχεία επικοινωνίας και συγκεκριμένες τοποθεσίες).
Πόσο καλά βελτιστοποιείται το περιεχόμενό σας;
  1. Το γραπτό περιεχόμενο είναι πολύ απλούστερο για τη βελτιστοποίηση από τη δομή μιας ιστοσελίδας. Ορισμένες βέλτιστες πρακτικές περιλαμβάνουν:
  2. Σημαντικές πληροφορίες (λέξεις-κλειδιά) που συνδέονται μεταξύ τους μέσα στο περιεχόμενο της σελίδας.
  3. Τα στοιχεία επικοινωνίας (αριθμός τηλεφώνου και διεύθυνση) εμφανίζονται στην κεφαλίδα και στο κάτω μέρος κάθε σελίδας.
  4. Δομημένοι, άμεσοι τίτλοι χρησιμοποιούνται σε όλο το περιεχόμενο για να επιτρέπουν γρήγορη απογύμνωση.
  5. Κάθε σελίδα έχει συγκεκριμένο στόχο ή κατεύθυνση (π.χ. να δημιουργήσει αξιοπιστία, να ενθαρρύνει κλικ σε μια παρότρυνση για δράση (CTA) ή να συμπληρώσει μια φόρμα).
  6. Το όνομα, η διεύθυνση και ο τόπος (NAP) ταιριάζουν με την καταχώρηση στο Google My Business.

3. Αναφορές 

 
Τι είναι αυτό? Πέρα από τη σελίδα καταχώρησης του Google My Business, οι ταξινομήσεις αναζήτησης επηρεάζονται από παραπομπές, οι οποίες είναι απλώς μια αναφορά του ιατρικού γραφείου / κλινικής σας με άλλες υποστηρικτικές πληροφορίες, όπως η ιστοσελίδα σας, ο αριθμός τηλεφώνου, η διεύθυνση ή ένας συνδυασμός και των τριών. Ο ιδιοκτήτης ή το προσωπικό της κλινικής συνήθως δημιουργεί αναφορές, αλλά μπορούν επίσης να δημιουργηθούν αυτόματα από μια λίστα τηλεφωνικού καταλόγου ή από συγκεντρωτές δεδομένων. Ενώ η αξία SEO των αναφορών φαίνεται να μειώνεται με κάθε ενημέρωση στο Google (ειδικά Pigeon), εξακολουθούν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο όταν προσπαθείτε να ανεβάσετε την κατάταξη.Η οικοδόμηση αναφορών για τις τοπικές εκστρατείες SEO είναι μια πολύ χρονοβόρα διαδικασία, και δεν την συνιστούμε για τους ερασιτέχνες μάρκετινγκ.
Αναφορές για αρχάριους
Η ροή πληροφοριών τοπικής καταχώρησης προέρχονται από τέσσερις κύριες πηγές – οι οποίες πρέπει να επαληθευτούν ώστε να έχουν ακριβείς πληροφορίες για κάθε τοποθεσία. Αυτές οι τέσσερις πηγές (μαζί με το Google My Business και μερικές άλλες) παρέχουν όλες τις σημαντικές ασφαλείς τοποθεσίες λίστας επιχειρήσεων με τις πληροφορίες του ιατρικού γραφείου σας (π.χ. 11888.grvrisko.gr, xo.gr, και άλλοι).
Google MapMaker: Προσθέστε όλες τις τοποθεσίες στο mapmaker. Οι αλλαγές είναι αποτελεσματικές μετά από 10-30 ημέρες
Ομάδα πληροφοριών: Κάποιος από τον αναφερόμενο αριθμό κλινικής γραφείου πρέπει να καλέσει και να ρυθμίσει το λογαριασμό. Οι αλλαγές είναι αποτελεσματικές μετά από 45-250 ημέρες.
Το scema είναι ένας τύπος σήμανσης ή κώδικας που προστίθεται στην ιστοσελίδα σας για να διευκολύνει τις μηχανές αναζήτησης να κατηγοριοποιούν και να αναγνωρίζουν σημαντικές πληροφορίες. Το scema λειτουργεί για να δημιουργήσει βελτιστοποιημένα πλούσια αποσπάσματα και να βελτιώσει τη συνολική κατάταξη στην αναζήτηση. Μπορεί ακόμη και να δείξει στους πιθανούς ασθενείς επιπλέον πληροφορίες στα αποτελέσματα αναζήτησης πριν κάνουν κλικ στο σύνδεσμό σας, όπως ώρες εργασίας και λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την τοποθεσία σας. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το scema και πώς να το ορίσετε στην δική σας ιστοσελίδα, επισκεφτείτε το ιστολόγιό μας με τίτλο Τοπική αναζήτηση για επιχειρήσεις.

4. Κριτικές

 
Μια συνεχής ροή θετικών αναθεωρήσεων είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία κάθε ιατρείου, ανεξάρτητα από το μέγεθος. Στην πραγματικότητα, η αναθεώρηση της ποσότητας, της ταχύτητας και της πολυμορφίας παίζει ρόλο τόσο στους γενικούς παράγοντες κατάταξης της Google, όσο και σε ένα σημαντικό κομμάτι της διαδικασίας έρευνας-λήψης αποφάσεων.
Πώς μπορώ να δημιουργήσω περισσότερες κριτικές;
Εξετάστε το ενδεχόμενο δημιουργίας εντύπου εγγύησης που θα δοθεί στον ασθενή κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του, όπου οι πελάτες μπορούν να κάνουν κριτική για εσάς ή το ιατρικό σας γραφείο. Η ποικιλία κριτικής είναι καλή τόσο για τους ασθενείς όσο και για τις μηχανές αναζήτησης, οπότε φροντίστε να προσφέρετε αυτή τη δυνατότητα online στους ασθενείς σας. Συνδέστε τα προφίλ ανασκόπησης με την ιατρική ιστοσελίδα σας. Ενημερώστε το προσωπικό για να ενθαρρύνετε τους ασθενείς να αφήσουν σχόλια για την κλινική μετά τη θεραπεία τους.