Κατασκευή εταιρικών ιστοσελίδων: 7 σημεία επιτυχίας

Κατασκευή εταιρικών ιστοσελίδων : 7 σημεία επιτυχίας

Μία εταιρική ιστοσελίδα δεν θα μπορέσει ποτέ να θεωρηθεί επιτυχημένη αν δεν περιλαμβάνει από την κατασκευή της τα 7 αυτά σημεία.

Η κατασκευή εταιρικών ιστοσελίδων μόνο εύκολη υπόθεση δεν αποτελεί καθώς ο κίνδυνος για μια ενδεχόμενη αποτυχία είναι κάτι περισσότερο από υπαρκτός. Στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική εποχή στην οποία ζούμε μία επιχείρηση δεν έχει πλέον την πολυτέλεια να πάρει αψήφιστα την κατασκευή της εταιρικής της ιστοσελίδας καθώς πολλές φορές αποτελεί και το μοναδικό της παράθυρο για νέες πωλήσεις.
Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε δει ακόμα και μικρές ή πολύ μικρές επιχειρήσεις να έχουν σημαντικά κέρδη από το internet βασιζόμενες σε καλές ιστοσελίδες που τους αποφέρουν κέρδη. Περισσότερες όμως είναι οι φορές που επιχειρήσεις επενδύοντας στο Internet και το internet Marketing όχι μόνο δεν παρουσίασαν κέρδη διαδικτυακές πωλήσεις αλλά σημείωσαν σημαντικές απώλειες καθώς το Marketing που έκαναν δεν απέδωσε τα αναμενόμενα αποτελέσματα κοστίζοντας τους χρόνο και χρήματα.
Για αυτόν το λόγο στην Cactus θεωρήσαμε σημαντικό να αποδώσουμε στο ζήτημα της κατασκευής εταιρικών σελίδων τη σημασία που του αναλογεί. Αφορμή για την περαιτέρω ανάπτυξη του συγκεκριμένου ζητήματος αποτέλεσε μία συζήτηση μεταξύ συνεργατών για το ποια είναι τα σημαντικότερα στοιχεία που ενσωματώνοντας τα σε μία ιστοσελίδα θα λειτουργούσαν θετικά αποφέροντας της περισσότερες πωλήσεις.

7 Στοιχεία για μία επιτυχημένη ιστοσελίδα

1. Σωστή τοποθέτηση κειμένων στην ιστοσελίδα

Μελέτες δείχνουν ότι οι επισκέπτες των ιστοσελίδων περνούν κατά μέσο όρο επτά δευτερόλεπτα ή λιγότερο στο 90% των ιστοσελίδων που επισκέπτονται. Αυτό σημαίνει ότι έχετε μόνο λίγες πολύτιμες στιγμές για να τους μεταδώσετε ποιος είστε, τι κάνετε και τον λόγο για τον οποίο είστε η καλύτερη για αυτούς επιλογή. Για αυτό σιγουρευτείτε ότι οι σημαντικές πληροφορίες της επιχείρησης σας θα τοποθετηθούν στο επάνω μέρος και στο κέντρο της αρχικής σας σελίδας.
Επίσης είναι πολύ σημαντικό να αφιερώσετε χρόνο στην τελειοποίηση του slogan σας. Με άλλα λόγια για ποιον λόγο αξίζει να σας επιλέξουν ή να σας θυμούνται ; είστε ο πιο παλιός ; o πιο φθηνός ; o πιο ποιοτικός; Παρουσιάστε την επωνυμία σας με αξιοπιστία μέσα από ένα μήνυμα που περιγράφει με συντομία, αλήθεια και σαφήνεια την εξειδίκευση σας και τη θέση που κατέχεται στην αγορά.

Call to Action

2. Κουμπιά προτροπής στην Ιστοσελίδα

Πολλές φορές τα κέρδη των επιχειρήσεων που διαφημίζονται στο internet και έχουν πολλούς επισκέπτες στην ιστοσελίδα τους είναι ασυνήθιστα χαμηλά με όλους τους ιδιοκτήτες τους να καταλήγουν στο ίδιο ερώτημα : « Μα γιατί η ιστοσελίδα μου δεν αποδίδει ; ». Η απάντηση συνήθως κρύβεται στην έλλειψη στοιχείων κατεύθυνσης του επισκέπτη εντός της σελίδας. Αυτά ονομάζονται κουμπιά προτροπής (call to action buttons)και είναι κουμπιά που όπως δηλώνει και το όνομα τους προτρέπουν το χρήστη να δράσει. Μερικά από τα πιο γνωστά στα Ελληνικά που συναντώνται συχνά σε ιστοσελίδες και e-shop είναι τα : Αγόρασε τώρα, Μάθε περισσότερα, Κάνε κράτηση κτλ ανάλογα με το είδος της εκάστοτε επιχείρησης και ιστοσελίδας.

3. Στοιχεία επικοινωνίας στην αρχική σας

Βεβαιωθείτε ότι έχετε τοποθετήσει τα στοιχεία επικοινωνίας σας σε ευδιάκριτο σημείο στο επάνω μέρος της ιστοσελίδας σας. Πολλοί δεν πρόκειται να επισκεφθούν τη σελίδα επικοινωνίας για να αναζητήσουν το τηλέφωνο σας, οπότε γιατί να τους χάσετε ;

4. Ποιοτικό περιεχόμενο

Το ποιοτικό περιεχόμενο είναι ζωτικής σημασίας για το μάρκετινγκ της επιχείρησης σας καθώς χωρίς αυτό δεν θα μπορέσετε ποτέ να πείτε πειστικά την ιστορία σας και να προσελκύσετε του πελάτες που στοχεύετε. Εξηγήσετε λοιπόν το ποιος είστε ποια είναι τα προβλήματα που λύνετε και τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να το καταφέρετε. Γράψτε κείμενα που διευκολύνουν την ανάγνωση, η ακόμη καλύτερα παρουσιάστε την επιχείρηση σας μέσα από ένα επαγγελματικό βίντεο.

 

Web Design

5. Έμφαση στη λειτουργικότητα αλλά και στο Design

Οι επισκέπτες σας της ιστοσελίδας σας είναι πιθανότερο να θέλουν να περάσουν περισσότερο χρόνο σε αυτήν αν τους ελκύει οπτικά. Επενδύστε λοιπόν στο Design της χωρίς όμως να το παρακάνετε καθώς από την άλλη μεριά μία ιστοσελίδα θα πρέπει να είναι όσο πιο λειτουργική γίνεται και να μην επηρεάζει αρνητικά την πλοήγηση του χρήστη. Αυτό είναι και το μεγαλύτερο στοίχημα που κάθε εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων καλείτε να λύσει κατά την υλοποίηση ενός project.

6. Εύκολη πλοήγηση

Αν ο ιστότοπος σας για είναι “χτισμένος” γύρω από τους στόχους και την οπτική γωνία του επισκέπτη, τότε αυτό είναι ένα πολύ ενθαρρυντικό μήνυμα, αν όχι τότε αυτό που θα βοηθήσει την επιχείρηση σας είναι να το δεί τα πράγματα από την δική τους μεριά. Ρωτήστε τον εαυτό σας «Γιατί έρχονται στην ιστοσελίδα μου και τι περιμένουν να βρουν ;» Γνωρίζοντας αυτό τότε σίγουρα θα μπορέσετε να τους προσφέρετε αυτό που χρειάζονται.

7. Μία ιστοσελίδα φιλική με τα κινητά

Ζούμε σε μια εποχή που σχεδόν το 50 % των ανθρώπων πλοηγούνται στο Internet από το κινητό ή το Tablet τους.. αν η ιστοσελίδα σας δεν είναι φιλική προς τα κινητά τότε θα πρέπει να σκεφθείτε την αναβάθμιση ή τον ανασχεδιασμό της καθώς τα ποσοστά πλέον μιλούν από μόνα τους.