Το παρόν άρθρο, αποτελεί συνέχεια παλιότερου άρθρου της Cactus πάνω στο θέμα της κατασκευής εταιρικών ιστοσελίδων και σκοπό έχει να αναδείξει όλα εκείνα τα στοιχεία που μπορούν να κάνουν τη διαφορά. Στόχος μας δεν είναι να αναδείξουμε γενικά στοιχεία για κάθε εταιρική ιστοσελίδα αλλά συγκεκριμένα για ιστοσελίδες που αφορούν ένα ξενοδοχείο.
Πριν από την ανάληψη και εκπλήρωση κάθε έργου κατασκευής ιστοσελίδας ξενοδοχειακής επιχείρησης είναι απαραίτητος ο προσδιορισμός των στόχων της ιστοσελίδας, έτσι ώστε το αποτέλεσμα αν είναι συμβατό με τις επιθυμίες του εκάστοτε επιχειρηματία.
Έχοντας ως πεποίθηση ότι κάθε ξενοδοχειακή ιστοσελίδα που κατασκευάζεται θα πρέπει να εκπληρώνει τους στόχους της στο έπακρο, η διαδικασία εμφύσησης σε αυτήν στοιχείων καινοτομίας για την αποδοτικότερη λειτουργία της, καθίσταται για εμάς ως αναγκαιότητα.
Οτιδήποτε όμως και αν θελήσει να κάνει κανείς στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου του, από την ανακατασκευή της έως την μικρότερη αλλαγή, θα πρέπει πάντοτε να λειτουργεί με βάση αυτήν την αρχή : « Ότι οι επισκέπτες της θα πρέπει να έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν άμεσα τις πιο ενδιαφέρουσες πτυχές του ξενοδοχείου αλλά και το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού».
Σκοπός αυτής της αρχής είναι η άμεση και εύκολη ενημέρωση των χρηστών για το τουριστικό προϊόν με υλικό που όχι μόνο θα ενημερώνει τους χρήστες αλλά θα καλύπτει κάθε ενδεχόμενη απορία και προβληματισμό. Προκειμένου όμως κάτι τέτοιο να είναι κατορθωτό θα πρέπει στο site σας να υπάρχουν όλα εκείνα τα στοιχεία που καλύπτουν στο μέγιστο βαθμό τις ανάγκες του χρήστη. Είναι πολύ σημαντικό η ιστοσελίδα σας, να μην αφήνει κανένα απολύτως περιθώριο να μην σας επιλέξει ο εκάστοτε επισκέπτης.
1) Απλότητα πλοήγησης και απλότητα συστήματος κρατήσεων
Η κρατήσεις στη βιομηχανία του τουρισμού και της φιλοξενίας μπορεί σε μερικούς χρήστες να φαίνεται ως εμπειρία από άβολη έως οδυνηρή. Η βελτιστοποίηση της πλοήγησης του ιστότοπου σας έτσι ώστε η διαδικασία της κράτησης να είναι όσο το δυνατόν ευκολότερη είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κερδίσετε περισσότερους πελάτες.
2) Αναδείξτε την τοποθεσία του ξενοδοχείου σας
Προκειμένου να προσελκύσετε επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας θα πρέπει να γνωρίζεται τι ακριβώς αυτοί ψάχνουν και πως ακριβώς εσείς μπορείτε να τους το προσφέρεται. Μην φοβάστε να αναδείξετε στοιχεία του ξενοδοχείου σας που το κάνουν μοναδικό. Η κάθε λεπτομέρεια της επιχείρησης σας μπορεί να είναι πολύ σημαντική για τους πελάτες σας. Για παράδειγμα μπορεί όλα τα ξενοδοχεία να έχουν Parking στην περιοχή σας, κανέναν όμως να μην αναφέρει ότι τον Parking του είναι καλά φυλασσόμενο. Με αυτήν την μικρή λεπτομέρεια ανεβάζετε το κύρος του ξενοδοχείου σας και ταυτόχρονα βάζετε αμφιβολίες για τα Parking των ανταγωνιστών σας!!!
3) Κάντε το κάτι παραπάνω
Ο ρόλος της φωτογραφίας για ένα ξενοδοχείο είναι πάρα μα πάρα πολύ σημαντικός και καλό θα ήταν να γίνει από κάποιον που κατέχει το αντικείμενο καλά. Αν έχετε τη δυνατότητα, μην σκεφτείτε την οικονομία στα χρήματα και απευθυνθείτε σε έναν επαγγελματία φωτογράφο που θα καταφέρει μέσα από τις φωτογραφίες να αποτυπωθεί η ψυχή, ο χαρακτήρας και η ποιοτική ανωτερότητα του ξενοδοχείου σας. Αν από την άλλη μεριά κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό τότε καλό είναι να γνωρίζετε ότι πολλές φορές οι φωτογραφίες των πελατών σας στο Instagram μπορεί να είναι η καλύτερη σας διαφήμιση. Αν τις εντοπίσετε και σας αρέσουν τότε μην διστάσετε να τους τις ζητήσετε.
4) Αιχμαλωτίστε τους πιθανούς επισκέπτες σας με ποιοτικές φωτογραφίες
Η ρήση μία εικόνα ισούται με χίλες λέξεις ταιριάζει γάντι στην περίπτωση ενός ξενοδοχείου και ο λόγος είναι ότι αν δεν αποτυπώνεται σε υψηλής ευκρίνειας εικόνες και αυτό λέγεται γραπτώς τότε δεν υπάρχουν μεγάλα περιθώρια ώστε ένας υποψήφιος πελάτης να πειστεί για να σας επιλέξει. Οπότε το καλύτερο που έχετε είναι να αφήσετε τις εικόνες να “μιλήσουν” από μόνες τους και αφήστε τους επισκέπτες σας να χαθούν μέσα σε αυτές.
5) Πελατο-κεντρική προσέγγιση
Οι πελάτες του ξενοδοχείου σας, παρατηρούν και σας αξιολογούν συνεχώς ενώ μερικοί από αυτούς μέσα από τις δημοφιλείς πλατφόρμες κράτησης σας βαθμολογούν εξιστορώντας την προσωπική τους εμπειρία. Κρατήστε το επίπεδο ικανοποίησης τους ψηλά και ψηφιοποιήστε τις ιστορίες τους ενσωματώνοντας τις πιο καλές από αυτές μέσα στην ιστοσελίδα σας. Το Story Telling των πελατών σας είναι η καλύτερη σας διαφήμιση.
6) Ιστοσελίδα προσβάσιμη από κάθε συσκευή
Όταν σχεδόν το 50 % των χρηστών serf-άρουν από κινητά και tablet το να μην είναι προσβάσιμη σε αυτά μια ξενοδοχειακή ιστοσελίδα δεν αποτελεί επιλογή. Είναι υποχρεωτικό και επιπρόσθετα λέει πολλά για το τρόπο που αντιμετωπίζει μία επιχείρηση το διαδικτυακό και μη περιβάλλον της.
7) Απλότητα του συστήματος διαχείρισης περιεχομένου (CMS)
Όσο πιο ευέλικτο είναι το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS), τόσο λιγότεροι θα είναι οι πονοκέφαλοι που έχετε στο μέλλον. Οι λιγότερο ευέλικτες πλατφόρμες CMS μπορούν να μετατρέψουν την παραμικρή αλλαγή σε μία δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία. Σημαντικό είναι λοιπόν ο άνθρωπος που θα είναι υπεύθυνος για τα social Media και τη διαχείριση του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας να μπορεί να κάνει τις αλλαγές που χρειάζεται χωρίς κάθε φορά να καλεί τον κατασκευαστή της.
Tip: Η λύση που προτείνουμε είναι η κατασκευή της ιστοσελίδα σας σε WordPress.
8) Να είστε εναλλακτικοί
Όταν κάποιος επισκέπτεται για 1η φορά μία ιστοσελίδα δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι θέλει και να αγοράσει κάτι οπότε καλό είναι να αναδείξετε το προϊόν σας χωρίς όμως να πιέσετε την πώληση καθώς σε κανένα δεν αρέσει η προσπάθεια να του πουλήσουν κάτι χωρίς να το χρειάζεται. Έχοντας υπόψη λοιπόν ότι ο χρήστης του διαδικτύου σκέφτεται πρέπει κάθε φορά να του δίνουμε κάτι καινούριο και διαφορετικό από του υπόλοιπους . Σε διαφορετική περίπτωση δεν θα σπαταλήσει περισσότερο από 1 λεπτό να διαβάσει ακριβός τα ίδια κείμενα για ακριβός τα ίδια αξιοθέατα της τοποθεσίας σας.
9) Το να σκρολάρει κανείς δεν είναι απαραίτητα κακό
Ενώ οι σημαντικές πληροφορίες θα πρέπει να βρίσκονται κοντά στην κορυφή του ιστότοπου, δεν χρειάζεται σε καμία περίπτωση να παραγεμίσουμε το επάνω μέρος της ιστοσελίδας μας. Οι χρήστες είναι αρκετά συνηθισμένοι στο να σκρολάρουν και αυτό σημαίνει ότι μερικές δευτερεύουσες πληροφορίες μπορούν να τοποθετηθούν και πιο κάτω έτσι ώστε να αφήσουμε το site μας να αναπνεύσει και να αναδείξει όλα του τα σημεία χωρίς όμως να κουράζει τον επισκέπτη.
10) Μην προσπαθείτε να τους προσελκύσετε όλους
Αν ο σκοπός σας είναι να του κρατήσετε όλους ευχαριστημένους το να προσελκύσετε άσχετους επισκέπτες στην ιστοσελίδα και στο ξενοδοχείο σας μερικές φορές δεν μπορεί να είναι απαραίτητα καλό. Ένα μικρό ξενοδοχείο στα περίχωρα της πόλης με ιδιαίτερο χρώμα και διακόσμηση μπορεί σε άλλους να φαίνεται ο παράδεισος ενώ άλλους να τους περιορίζει και να τους δυσαρεστεί.
Κάντε τη διαφορά και εξατομικεύστε την προώθηση του ιστοτόπου σας με βάση την κατηγορία πελατών που θα θέλατε στο ξενοδοχείο σας.
Η κατασκευή ιστοσελίδων σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται επιφανειακά για αυτόν το λόγο και στην Cactus επικεντρώνουμε κάθε προσπάθεια μας στην κατασκευή ιστοσελίδων που αποδίδουν μετατρέποντας τους επισκέπτες τους σε κρατήσεις.