Οι 10 κορυφαίες ερωτήσεις κατά την επιλογή εταιρείας κατασκευής ιστοσελίδων.

 

Όταν κάνετε τις σωστές ερωτήσεις κατά την επιλογή εταιρείας κατασκευής ιστοσελίδων μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε κάποιον που καταλαβαίνει το όραμά σας και να μπορεί να σας παραδώσει την ιστοσελίδα που θέλετε.

Όταν πρόκειται για την ιστοσελίδα σας, θέλετε να είναι η καλύτερη δυνατή. Είναι συνήθως το πρώτο σημείο επαφής που έχουν οι επισκέπτες με την επωνυμία σας και θέλετε να είναι θετική η πρώτη τους εντύπωση. Η ιστοσελίδα σας μπορεί να ανεβάσει ή να γκρεμίσει την επιχείρησή σας και τον τρόπο που λειτουργεί. Είναι σημαντικό να φτάσει στο κοινό αγοράς που στοχεύετε, να τους δώσει ό,τι θέλουν και να κατορθώσει τους στόχους της εταιρείας.

Για αυτό είναι σημαντικό να κάνετε τις σωστές ερωτήσεις όταν επιλέγετε μια εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων. Προετοιμάστε αυτά που θέλετε να ξέρετε, ώστε να έχετε περισσότερες πιθανότητες να συνεργαστείτε με κάποιον που καταλαβαίνει το όραμά σας και είναι πρόθυμος να σας φτιάξει την ιστοσελίδα και την εμπειρία χρηστών που επιθυμείτε.

Παραθέτουμε 10 ερωτήσεις που θα πρέπει να ρωτήσετε τον επόμενο σας πιθανό προγραμματιστή ιστοσελίδων.

Έχετε εργαστεί σε έργα με παρόμοιους στόχους;

Αν ο κατασκευαστής σας δεν μπορεί να δει το όραμά σας, δε θα έχει ποτέ τη δυνατότητα να δημιουργήσει την ιστοσελίδα που θέλετε. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι καταλαβαίνει αυτό που ψάχνετε και μπορεί να εργαστεί επικεντρωμένα γύρω από αυτό. Αν χρειάζεστε μια ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά ο κατασκευαστής σας δεν έχει εργαστεί σε πολλά από αυτά τα έργα ή δεν έχει καθόλου εμπειρία, έχετε πρόβλημα. Θα χρειαστεί διπλάσιος χρόνος για να δημιουργηθεί λόγω της πρόσθετης έρευνας και σχεδιασμού που θα απαιτηθεί λόγω έλλειψης εμπειρίας.

Ποια είναι η ερευνητική σας διαδικασία;

Μελετώντας τον τρόπο με τον οποίο μια ενδεχόμενη εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων εργάζεται για να αποκτήσει προοπτική και έμπνευση για τα έργα της, θα σας δώσει μια ιδέα για το πόσο καλά θα εμφανίζεται η επωνυμία σας στην ιστοσελίδα σας. Θέλετε οι χρήστες να επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας και να κατανοούν την εικόνα, την αποστολή και τους στόχους σας. Αν καταλήγουν τελικά να συγχέονται αντ ‘αυτού, η εταιρεία σας δεν έχει κάνει σωστά τη δουλειά της. Διερευνούν το κοινό που στοχεύετε, έτσι ώστε να γνωρίζουν σε ποιον να απευθύνονται; Γνωρίζουν τα πάντα για το εμπορικό σήμα σας και την ταυτότητά σας; Το να κάνουν το παραπάνω βήμα για να απαντήσουν αυτές  τις ερωτήσεις είναι απαραίτητο για την κατασκευή μιας ιστοσελίδας που σας αντιπροσωπεύει με ακρίβεια.

Πόσο διαρκεί ένα έργο ανάπτυξης ιστοσελίδας από την αρχή μέχρι το τέλος;

Αν έχετε προθεσμία για την ολοκλήρωση της ιστοσελίδας σας, είναι σημαντικό να συνεργαστείτε με κάποιον που μπορεί να ολοκληρώσει το έργο σας εντός αυτού του χρονικού πλαισίου. Οι προγραμματιστές χρειάζονται διαφορετικούς χρόνους για να ολοκληρώσουν τα καθήκοντά τους – και δεν υπάρχει τίποτα κακό με αυτό, αλλά θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το χρονοδιάγραμμά τους και η διαθεσιμότητά τους ευθυγραμμίζονται με τη δική σας. Θέλετε να αξιοποιήσετε στο έπακρο τον προϋπολογισμό σας και θα το διασφαλίσετε αν έχετε το ίδιο χρονοδιάγραμμα.

Ποιες υπηρεσίες παρέχονται;

Διαφορετικές εταιρείες προσφέρουν διαφορετική σειρά πακέτων και υπηρεσιών. Είναι δική σας δουλειά να μάθετε ποιο πακέτο λειτουργεί σωστά για την επιχείρησή σας. Εφαρμόζουν στρατηγικές SEO; Πόσο μακριά πηγαίνουν με το σχεδιασμό; Προσφέρουν υπηρεσίες προβολής μέσω κοινωνικών μέσων; Δημιουργήστε μια λίστα με τις υπηρεσίες που θα θέλατε να συμπεριληφθούν στη σύμβασή σας και συζήτηστε κάθε μία με τον πιθανό προγραμματιστή σας. Δείτε αν υπάρχουν οποιαδήποτε χαρακτηριστικά που χρειάζεστε απόλυτα και αν δείτε πως δεν τα παρέχουν, μην σπαταλάτε το χρόνο σας και κάντε την σωστή επιλογή εταιρείας κατασκευής ιστοσελίδων.

Πώς μοιάζει η στρατηγική SEO;

Πώς θα χρησιμοποιήσει ο κατασκευαστής σας τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, έτσι ώστε η ιστοσελίδα σας να κατατάσσεται υψηλά στις μηχανές αναζήτησης; Πώς θα αυξήσει την προβολή της; Αν ο κατασκευαστής ιστοσελίδων σας δεν σχεδιάζει τη χρήση λέξεων-κλειδιών στην έρευνα και άλλων στρατηγικών βελτιστοποίησης αναζητήσεων για να βελτιώσει τις αποδόσεις και τις μετατροπές χρηστών σε πελάτες της επιχείρησής σας, είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε μια άλλη επιλογή. Ο σκοπός της ιστοσελίδας σας είναι να λειτουργήσει ως κόμβος όπου οι επισκέπτες διερευνούν, κερδίζουν ενδιαφέρον και μετατρέπονται σε πελάτες. Μια ιστοσελίδα χωρίς SEO είναι μια ιστοσελίδα που είναι εξαρχής καταδικασμένη να αποτύχει.

Θα μπορώ να κάνω μόνος μου αλλαγές;

Οι ιστοσελίδες είναι αναπόφευκτο να αλλάζουν όσο περνάει ο καιρός. Πρέπει να υπολογίσετε πώς ο προγραμματιστής σας θα κάνει τη διαδικασία επεξεργασίας για εσάς. Δημιουργεί μια εύκολη διαδικασία για να ενημερώνετε την ιστοσελίδα σας και να κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές; Μάθετε ποια εργαλεία ή λογισμικό θα σας δώσουν, αν υπάρχουν, έτσι ώστε να μπορείτε να υπολογίσετε αν αυτή η ενασχόληση μαζί τους αξίζει τον χρόνο και τα χρήματά σας. Εναπόκειται σε εσάς να αποφασίσετε πόση πρόσβαση θέλετε στην ιστοσελίδα σας για επεξεργασία μόλις ολοκληρωθεί η δουλειά των προγραμματιστών.

Προσφέρετε ένα πακέτο μάρκετινγκ περιεχομένου;

Μπορεί η εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων να σας δημιουργεί μια ιστοσελίδα, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι εγγυημένη η απόκτηση επισκέψεων, η μετατροπή επισκεπτών ή η αύξηση της απόδοσης επένδυσης τους. Ρωτήστε τους αν παρέχουν μάρκετινγκ περιεχομένου ως μέρος του πακέτου τους για προώθηση της επιχείρησης σας. Η προσθήκη ενός πακέτου μάρκετινγκ περιεχομένου προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα, συμπεριλαμβανομένης της βελτιστοποίησης όλου του περιεχομένου, τη βελτίωση της εμπλοκής των επισκεπτών με τη σελίδα σας και τη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου που κατατάσσεται υψηλά στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης. Αν έχετε ήδη μια στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου για την επιχείρησή σας, τότε δεν χρειάζεται να επικεντρωθείτε σε αυτό.

Μπορώ να απευθυνθώ στις αναφορές και/ή στους πελάτες σας;

Εάν θέλετε μια ειλικρινή, αμερόληπτη γνώμη σχετικά με το πώς είναι να συνεργάζεστε με την πιθανή εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων σας, μιλήστε με τις αναφορές και τους προηγούμενους πελάτες τους.

Ποια είναι η προσδοκία σας για τη συμμετοχή μου;

Σκεφτείτε πόσο πολύ θέλετε να συμμετάσχετε στη διαδικασία ανάπτυξης της ιστοσελίδας. Θέλετε να έχετε άποψη για τις σημαντικές αποφάσεις που λαμβάνονται ή θέλετε να το αφήσετε στα χέρια των προγραμματιστών σας; Είναι επίσης σημαντικό να υπολογίσετε και να μεταφέρετε ποιες είναι οι δικές σας προσδοκίες για τη συμμετοχή σας, γιατί αν δεν είστε στην ίδια σελίδα, δε θα έχετε τα αποτελέσματα που θέλετε.

Τι χρεώνετε για ένα έργο αυτού του πεδίου εφαρμογής;

Το κόστος για κάθε εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων είναι διαφορετικό, οπότε ερευνήστε εκ των προτέρων για να υπολογίσετε τον προϋπολογισμό που θέλετε να ορίσετε και το τι είστε πρόθυμοι να πληρώσετε. Μην επιλέγετε τους φθηνότερους προγραμματιστές που μπορείτε να βρείτε. Θα πάρετε αυτό που πληρώνετε και αυτό που θα καταλήξετε να έχετε θα είναι μια ιστοσελίδα για την οποία δε θα είστε ιδιαίτερα περήφανοι. Είναι καλύτερο να ξοδεύσετε περισσότερα εξαρχής για μια καλή δουλειά παρά να συγκρατηθείτε και να πρέπει να πληρώσετε περισσότερο στην πορεία για να αντισταθμίσετε την έλλειψη της ποιότητας της αρχικής εργασίας.

Συμπερασματικά για την επιλογή εταιρείας κατασκευής ιστοσελίδων

Το αν βρείτε τη σωστή εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων για την επιχείρησή σας απαιτείται χρόνος και έρευνα, αλλά αν γνωρίζετε τι ψάχνετε και κρατώντας πάντα τους τελικούς πελάτες στο μυαλό σας, έχετε πολύ περισσότερες πιθανότητες να προσλάβετε κάποιον που να ταιριάζει στις ανάγκες σας. Είναι σημαντικό να έχετε προγραμματιστές που καταλαβαίνουν τι αντιπροσωπεύει καλύτερα το εμπορικό σήμα σας και να εκπληρώσουν  τους στόχους σας, και κάνοντας τις σωστές ερωτήσεις θα σας βοηθήσει να βρείτε την ιδανική εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων.

Στη Cactus, σας παρέχουμε υπηρεσίες κατασκευής ιστοσελίδων , υπηρεσίες προώθησης ιστοσελίδων, γραφιστικές υπηρεσίες αλλά και υπηρεσίες υποστήριξης ιστοσελίδων. Σκοπός μας είναι να σας δώσουμε τα εργαλεία και την γνώση ώστε να αναπτύξετε την επιχείρηση σας. Σκοπός είναι να αποκτήσετε νέους πελάτες διαδικτυακά. Για κάθε σας ερώτηση μπορείτε να μας τηλεφωνήσετε στο 2311 822 997 ή να μας στείλετε email στο info@cactusweb.gr