Εάν διευθύνετε μια επιχείρηση είναι σημαντικό να αξιοποιείτε κατάλληλα το digital marketing για να αυξήσετε την πελατειακή σας βάση. Πολλές εταιρείες δε συνειδητοποιούν τη δύναμη του αποτελεσματικού digital marketing. Κατά συνέπεια, δυσκολεύονται να επιβιώσουν από τον ανταγωνισμό. Δυστυχώς, δεν υπάρχει κάποιος σύντομος δρόμος για την επιτυχία μιας επιχείρησης στον κόσμο του digital marketing. Τα αποτελέσματά του διακρίνονται βραχυπρόθεσμα. Μην ξεχνάτε όμως αν θέλετε να κάνετε απλούστερη τη διαδικασία ανάπτυξης της επιχείρησής σας, να εξευρενήσετε τις δυνατότητες του digital marketing.
Ο επιχειρηματίας εν έτει 2020 οφείλει να γνωρίζει ότι η στρατηγική του digital marketing είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της επιχείρησής του. Παραδόξως, οι περισσότερες εταιρείες είτε δε διαθέτουν digital marketing στρατηγική είτε η παρουσία τους στο διαδίκτυο είναι πολύ αδύναμη για να αποφέρει σημαντικά αποτελέσματα.
Το digital marketing εξελίσσεται διαρκώς με την πάροδο του χρόνου. Μερικές φορές γίνεται αρκετά πολύπλοκο για μια επιχείρηση να συμβαδίζει με όλες τις τελευταίες τεχνικές και τεχνολογίες digital marketing. Ως επιχειρηματίας, δεν έχετε κανένα έλεγχο του ρυθμού με τον οποίο εξελίσσονται αυτές οι τεχνικές. Επομένως, είναι σημαντικό να εστιάσετε σε αυτό που μπορείτε να ελέγξετε.
Το digital marketing αποτελείται από ποικίλες πλατφόρμες που σας επιτρέπουν να σχεδιάσετε καμπάνιες. Ακόμη, σας επιτρέπει να συνδεθείτε με το κοινό σας με πολύ απλοποιημένο και αποτελεσματικό τρόπο. Ας ρίξουμε μια ματιά στο πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις ακόλουθες αποδεδειγμένες τακτικές του digital marketing για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.
1. Αναλύστε την τρέχουσα κατάσταση SEO σας
Εάν έχετε ήδη μία καλά σχεδιασμένη ιστοσελίδα για την επιχείρησή σας, αξιολογήστε την. Εξετάστε την σχετικά με την κατάταξή της στις μηχανές αναζήτησης και από άποψη χρηστικότητάς της. Το διαδίκτυο είναι ένας θορυβώδης κόσμος όπου οι εταιρείες πρέπει να εργαστούν σκληρά για να καταταχθούν υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Το SEO είναι ένα ζωτικό συστατικό κάθε ολοκληρωμένης στρατηγικής digital marketing σχετικά με τη βελτιστοποίηση του ψηφιακού σας αποτυπώματος.
Αν και χρειάζονται τουλάχιστον έξι μήνες έως ένα χρόνο για να δείτε το αντίκτυπο των προσπαθειών σας στα SEO, πρέπει να ξεκινήσετε κάποια στιγμή εάν επιδιώκετε την επιτυχία της επιχείρησή σας. Δεν απαιτείται τεράστιος προϋπολογισμός διαφήμισης για τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης. Επομένως, φροντίστε να έχετε μια καλά μελετημένη στρατηγική SEO. Έχετε υπόψη πως η στόχευση υψηλής επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας δεν είναι εύκολη χωρίς κατάλληλο SEO.
Κατά την εφαρμογή μιας στρατηγικής SEO, σκεφτείτε μακροπρόθεσμα. Η υψηλότερη κατάταξη για ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά είναι ένα μακροπρόθεσμο έργο που απαιτεί χρόνο, περιεχόμενο υψηλής ποιότητας και προσέγγιση βάσει αποτελεσμάτων.
2. Δημιουργήστε πολύτιμο περιεχόμενο στις digital marketing καμπάνιες
Το περιεχόμενο είναι το καύσιμο που χρειάζεστε για να εκτελέσετε τις καμπάνιες digital marketing. Το καλό περιεχόμενο είναι απαραίτητο για την προώθηση ιστοσελίδων. Από τις διαδικτυακές καμπάνιες και τις καμπάνιες εκτός ιστότοπου έως τα τρέχον blog posts και blog ads, η δημιουργία περιεχομένου υψηλής ποιότητας θα βελτιώσει τις πιθανότητές σας να παραμείνετε στον αγώνα. Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο για διαφορετικές πλατφόρμες, εστιάστε στην παροχή αξίας με τη μορφή λύσεων. Για να έχετε καλή απόδοση στις μηχανές αναζήτησης, βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας με στοχευμένες λέξεις-κλειδιά χωρίς να κάνετε το περιεχόμενό σας ανεπιθύμητο ή απρόσωπο.
3. Αναπτύξτε μια υγιή παρουσία στα κοινωνικά μέσα
Ανεξάρτητα από τον κλάδο της επιχείρησή σας, δεν πρέπει να παραβλέψετε τα κοινωνικά μέσα από τη digital marketing στρατηγική σας. Εάν γίνει σωστά, το social media marketing είναι ένας οικονομικός και αποδοτικός τρόπος εταιρικής αναγνωρισιμότητας και ανάπτυξης. Οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις επεκτείνουν την πελατειακή τους βάση αποκλειστικά με τη δημιουργία και διαχείριση προφίλ σε δίκτυα κοινωνικών μέσων, όπως το Facebook, το Instagram και το LinkedIn.
Μπορεί να μην είναι βολικό για τους δυνητικούς ή υπάρχοντες πελάτες σας να επικοινωνούν ή να σχολιάζουν μέσω της ιστοσελίδας σας. Εδώ είναι όπου μια ενεργή παρουσία στα social media είναι χρήσιμη. Μπορείτε να προσελκύσετε το κοινό σας στα social media για να ανταλλάξετε μηνύματα εν τάχει. Επίσης, κανάλια όπως το Facebook βοηθούν τις επιχειρήσεις να πραγματοποιήσουν διαφημιστικές καμπάνιες έναντι πληρωμής προκειμένου να έχουν γρήγορα αποτελέσματα.
4. Πληρωμή ανά κλικ (Pay-per-click)
Η πληρωμή ανά κλικ είναι μια μορφή πληρωμένης διαφήμισης που βοηθά τις εταιρείες να αποκτήσουν πελάτες και κατ’ επέκταση να αυξήσουν τις πωλήσεις. Δεδομένου ότι πρέπει να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες το συντομότερο δυνατόν, η απώλεια ευκαιριών όπως η πληρωμή ανά κλικ δεν είναι μια σοφή επιλογή. Το Google Ads είναι μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες πληρωμής ανά κλικ που επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να προβάλλουν διαφημίσεις και να πληρώνουν μια μικρή χρέωση κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στις διαφημίσεις του. Ωστόσο, η δημιουργία μιας επιτυχημένης καμπάνιας πληρωμής ανά κλικ απαιτεί εμπειρία και έρευνα.
Είναι σημαντικό να απευθυνθείτε σε ένα digital marketing agency με εμπειρία στον κλάδο του μάρκετινγκ, ώστε να διαχειρίζεται όλες τις υποθέσεις που σχετίζονται με την προώθηση της επιχείρησής σας. Επομένως, μη διστάσετε να ζητήσετε επαγγελματική βοήθεια. Η ομάδα της Cactus είναι πάντα εδώ για να σας κατευθύνει με μια πιο εκτενή και σχολαστική ανάλυση.
Πηγή: Reach First