5 Τρόποι για να αυξήσετε τις αγορές από το Eshop σας.

Κατασκευή Εshop

Με την έλευση του Διαδικτύου και της τεχνολογίας, πολλοί άνθρωποι κάνουν τις αγορές τους στο διαδίκτυο για λόγους ευκολίας. Η απλή και στοιχειώδης διαδικασία είναι πολύ σημαντική για την ενθάρρυνση της μετατροπής των πωλήσεων.Η κατασκευή eshop από μια επιχείρηση απαιτεί σωστούς χειρισμούς για να είναι επιτυχημένη. Η σελίδα checkout είναι η σελίδα όπου οι καταναλωτές πηγαίνουν όταν τα καρότσια τους είναι γεμάτα και πόσο εύκολα αυτό καθορίζει την επιτυχία ή την αποτυχία της online επιχείρησης. Αυτό το άρθρο παρέχει μερικούς από τους τρόπους με τους οποίους τα eshops μπορούν να κάνουν τη διαδικασία πληρωμής εύκολη για τους καταναλωτές στο διαδίκτυο. Πόσο γρήγορα οι πελάτες μπορούν να ελέγξουν την ιστοσελίδα η οποία καθορίζει το ποσοστό επιστροφής τους.

Προσφέρετε μια ποικιλία μεθόδων πληρωμής – Κατασκευή eshop

Για τις ηλεκτρονικές αγορές, οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έχουν διαφορετικές επιλογές πληρωμής. Μια ιστοσελίδα θα πρέπει να ενσωματώνει αυτές τις μεθόδους πληρωμής καθώς οι ηλεκτρονικές αγορές πραγματοποιούνται συχνά. Οι εταιρείες πρέπει να διεξάγουν έρευνες αγοράς για το κοινό-στόχο και τις προτιμώμενες επιλογές πληρωμής τους για να δουν ποιες μεθόδους χρησιμοποιούν συχνά. Οι άνθρωποι αναμένουν μια ποικιλία επιλογών στη σελίδα πληρωμής και όταν μια εταιρεία παραλείπει τις δημοφιλείς μεθόδους, οι πελάτες δημιουργούν μια διαφορετική αντίληψη για το εμπορικό σήμα.Σύμφωνα με τον Brian Simmons, Διευθυντή Μάρκετινγκ στο SolidEssay, καθορίζοντας τα τμήματα της αγοράς που στοχεύει το εμπορικό σήμα ,στοχεύει στην επισκόπηση της πλειοψηφίας των ανθρώπων που επισκέπτονται την ιστοσελίδα, προσφέροντας έτσι επιλογές όπως η άμεση τραπεζική μεταφορά και οι πιστωτικές κάρτες αποτελούν βιώσιμη επιλογή.
Προσφέρετε ένα απλό και σταθερό σχέδιο eshop – Κατασκευή eshop
Από την αρχική φάση της κατασκευής του eshop, η οποία είναι η επικεφαλίδα και η πρόσκληση για δράση, στη σελίδα πληρωμής, είναι σημαντικό να διατηρηθεί η συνοχή όσον αφορά τη γραμματοσειρά, το χρώμα και το σχεδιασμό. Αυτό όχι μόνο ενισχύει την αναγνώριση της μάρκας, αλλά εξασφαλίζει επίσης ότι η σύγχυση είναι ελάχιστη για τον κύκλο των καταναλωτών μέσω της ιστοσελίδας. Η παροχή στους καταναλωτές μιας σελίδας checkout που φαίνεται διαφορετική από τις υπόλοιπες σελίδες εγείρει υποψίες απάτης και απάτης. Όπως δήλωσε η Laura Miles, COO στο ConfidentWriters, μια εταιρεία θα πρέπει να έχει τον έλεγχο της σελίδας checkout για να αποφύγει το σκεπτικισμό και τα χαμηλά ποσοστά επιστροφής των πελατών. Χρησιμοποιώντας το σχεδιασμό που λειτουργεί καλύτερα για τη δημιουργία αναγνωρισιμότητας και αναγνώρισης της επωνυμίας, μπορεί να μετατρέψει τους αγοραστές παραθύρων σε πραγματικούς πελάτες.
 

Ζητήστε μόνο σημαντικές πληροφορίες – Κατασκευή eshop

Οι καταναλωτές μπορούν να κουραστούν συμπληρώνοντας πολλές φόρμες πριν κάνουν τις αγορές τους. Αυτό οδηγεί σε εγκατάλειψη του eshop, επομένως δεν γίνεται μετατροπή των πωλήσεων. Το ποσό των πληροφοριών που πρέπει να ζητηθεί πρέπει να είναι περιορισμένο και απαραίτητο για να διευκολυνθεί η διαδικασία πληρωμής. Οι καταναλωτές θέλουν διαδικασίες που εξοικονομούν χρόνο για να κάνουν την αγορά τους βολική. Εάν χρειάζονται επιπλέον πληροφορίες, εκτός από τα στοιχεία πληρωμής, όπως ο αριθμός τηλεφώνου, πρέπει να δοθεί εξήγηση για τους λόγους για τους οποίους απαιτείται.
 

Εξασφαλίστε την προστασία της ιδιωτικής ζωής και την ασφάλεια των πληροφοριών

Είναι σημαντικό να δώσουμε διαβεβαιώσεις σχετικά με την ασφάλεια των ευαίσθητων πληροφοριών και να δώσουμε μια λεπτομερή παρουσίαση των μέτρων που έχουν θεσπιστεί για την εξασφάλιση της ασφάλειας. Με το αυξανόμενο ποσοστό εγκλημάτων στον κυβερνοχώρο και την απώλεια ιδιωτικού απορρήτου, είναι σημαντικό οι πελάτες να αισθάνονται ότι τα προσωπικά τους δεδομένα προστατεύονται προτού παράσχουν τις βασικές πληροφορίες. Η εμπιστοσύνη μεταξύ των πελατών και του εμπορικού σήματος μπορεί να διατυπωθεί εξασφαλίζοντας έναν συνεπή σχεδιασμό και αποφεύγοντας τον επαναπροσανατολισμό των ανθρώπων κάθε φορά που θέλουν να το ελέγξουν. Μπορεί να εκδοθεί πιστοποιητικό SSL (Secure Sockets Layer) για το eshop, το οποίο παρέχει κρυπτογράφηση για πληροφορίες πιστωτικής κάρτας και προσφέρει επίσης ασφαλή σύνδεση για τους πελάτες. Ένα eshop συμβατό με PCI εγγυάται επίσης την ασφάλεια των πληροφοριών της πιστωτικής κάρτας στο πρόσωπο που μεταδίδει και επεξεργάζεται τα δεδομένα της κάρτας.
 

Μια σαφής call to action -Κατασκευή eshop

Οι πελάτες στο διαδίκτυο θέλουν στοιχειώδεις διαδικασίες καθ ‘όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Αφήνοντας του πελάτες να μαντεύουν τι πρέπει να πατήσουν στη συνέχεια είναι ένας τρόπος για να εγκαταλήψουν το καλάθο. Ένας καλό eshop πρέπει να καθοδηγεί τον πελάτη σε όλη την αγορά του, παρέχοντας μια σαφή call to action. Αυτό διευκολύνεται με τη χρήση σαφών και ακριβών λέξεων όπως «Συνέχιση αγορών» για να αποφευχθεί σύγχυση και ασάφεια. Όταν ένας πελάτες προσθέτει ένα στοιχείο στο καλάθι του, καθοδηγήστε τον στη σελίδα ελέγχου ακριβώς με τη χρήση σαφών λέξεων όπως ‘Συνέχεια στο checkout’ για να τους κρατήσετε προετοιμασμένους και να αναμενόμενουν στο επόμενο βήμα. Είναι επίσης καλή ιδέα να χρησιμοποιήσετε εξειδικευμένα εργαλεία γραφής, όπως NeverCheat και SwiftPapers, για να βεβαιωθείτε ότι οι κλήσεις σας για δράση είναι αποτελεσματικές. Η καθοδήγηση των ανθρώπων σε όλη τη σελίδα είναι σημαντική για να γίνει η διαδικασία πληρωμής εύκολη και να αποφευχθεί η εγκατάλειψη του eshop.

Για κατασκευή eshop μπορείτε να δείτε τις τιμές για eshop της Cactus.

Αυτό το άρθρο περιγράφει πώς η πραγματοποίηση πληρωμών μέσω διαδικτύου έχει γίνει μια τυπική επιχειρηματική πρακτική στον ψηφιακό κόσμο. Η διεξαγωγή προβληματισμών σχετικά με την ηλεκτρονική πύλη πληρωμών και τη σελίδα πληρωμής μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση να αναπτυχθεί σημαντικά, ακόμη και αν οι επιχειρήσεις δεν γνωρίζουν ακόμα τη στρατηγική.Η κατασκευή eshop θα πρέπει να γίνει με τέτοιο τρόπο που να εμπεριέχει όλα εκείνα τα στοιχεία που χρειάζονται για την αύξηση των πωλήσεων σας .