Πόσο συχνά ανανεώνετε την ιστοσελίδα σας ;

Ιστοσελίδα που δεν ανανεώνεται δεν θα φέρει πελάτες.

Σκεφτείτε σαν πελάτης. Μπαίνετε σε μια ιστοσελίδα πρώτη φορά και καταλαβαίνετε αμέσως ότι διαβάζετε κάτι που έχει γραφτεί παλαιότερα. Βλέπετε μια περιγραφή ενός προϊόντος πολύ γενική (με σκοπό να μην ανανεώνεται) ή ένα ιστορικό σημείωμα επιχείρησης που δεν έχει τίποτα καινούριο. Τι θα σκεφτείτε για τον κάτοχο της ιστοσελίδας ; Μάλλον ότι τα παράτησε δεν ασχολείται. Τώρα κάντε ακριβώς την αντίθετη σκέψη. Σκεφτείτε ότι μπαίνετε σε μια ιστοσελίδα που έχει πολύ συγκεκριμένα και λεπτομερή κείμενα, που έχει επίκαιρο περιεχόμενο και που ανεβάζει άρθρα συχνά και πρόσφατα υπάρχει κάτι ενδιαφέρον. Τι σκέψεις θα κάνατε ;

Δεύτερο σενάριο. Μπαίνετε σε μια ιστοσελίδα και μετά από μερικές ημέρες ξανά μπαίνετε και δεν υπάρχει καμία προφανής αλλαγή, καμία ενημέρωση τίποτα. Θα ξανά μπείτε σύντομα ;  Μάλλον όχι γιατί ο χρόνος σας είναι πολύτιμος και θέλετε να το δαπανάτε σωστά. Όλα τα παραπάνω πρέπει να τα έχετε στο μυαλό σας όταν τρέχετε μια ιστοσελίδα για την επιχείρηση σας.

Μηχανές αναζήτησης και Φρεσκάδα ιστοσελίδας.

Οι μηχανές αναζήτησης υπολογίζουν αν η σελίδα σας έχει ενημερωθεί πρόσφατα και το αξιολογούν. Το Google στα αποτελέσματα του δεν θέλει να βγάζει μη ενημερωμένα αποτελέσματα. Ένα παλαιό κείμενο για να στέκεται μετά από μήνες ή είναι πολύ γενικό ή δεν είναι πια σωστό. Το Google έχει ως Factor για να σας δώσει μια καλή θέση το Freshness του περιεχομένου σας.

 

Google Freshness

Τι λύσεις έχετε για να είστε πάντα ενημερωμένοι ;

Πρώτη λύση: Ανάθεση σε εταιρεία λογισμικού. Σε αυτή την λύση δίνεται περιεχόμενο και πληροφορίες σε κάποια εταιρεία λογισμικού να σας περνάει καινούριο περιεχόμενο και να σας αναβαθμίζει το παλαιότερο. Αυτή η λύση είναι ιδιαίτερα δαπανηρή σε χρήματα και σε χρόνο. Επίσης είναι πολύ δύσκολο μια εταιρεία λογισμικού να παράγει για εσάς περιεχόμενο χωρίς να έχει από εσάς Feedback.

Δεύτερη λύση: Πρόσληψη εκπαιδευμένου υπαλλήλου. Η πιο αποδοτική αλλά και πιο ακριβή λύση είναι να προσλάβετε Part Time ή Full Time έναν εκπαιδευμένο υπάλληλο (Internet Editor – SEO) που θα του μάθετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας και θα τα μεταφέρει στην ιστοσελίδα σας. Καθημερινά θα επιμελείται τα παλαιά κείμενα και θα δημιουργεί καινούρια. Θα πρέπει να του μάθετε τι να γράψει μέσα σε κάθε προϊόν, τι είναι σημαντικό για τους πελάτες σας και όλες τις χρήσιμες πληροφορίες για να αποδώσει τα μέγιστα. Σημαντικό είναι ότι αυτό ο άνθρωπος πρέπει να είναι εκπαιδευμένος στο να γραφεί κείμενα για ιστοσελίδας να γνωρίζει τεχνικές SEO και να ξέρει να χειρίζεται τα Social Media και την ιστοσελίδα.

Τρίτη λύση: Εκπαιδεύεστε στην χρήση της ιστοσελίδας σας. Αν έχετε χρόνο εσείς ή το προσωπικό που απασχολείτε ήδη στην επιχείρησή σας μπορούμε να σας εκπαιδεύσουμε σε όλες τις τεχνικές δημιουργίας περιεχομένου SEO – Social Media  και στην πλήρη χρήση της ιστοσελίδας σας. Οι άνθρωποι της επιχείρησης είναι οι πιο καλοί γνώστες των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Ξέρουν τους πελάτες, πως σκέφτονται, τι είναι σημαντικό για αυτούς. Το μόνο που πρέπει είναι να τους μάθουμε τις σωστές μεθόδους για να δημιουργήσουν όλο το χρήσιμο περιεχόμενο. Αυτή είναι η πιο οικονομική και αποτελεσματική λύση.

Κάντε ένα δώρο σε εσάς και τους εργαζόμενους.

Η Cactus διαθέτει ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης στην χρήση εμπορικών ιστοσελίδων το οποίο έχει δοκιμαστεί στην αγορά αλλά και σε Ακαδημαϊκό περιβάλλον για τουλάχιστο 2 χρόνια. Μπορούμε να έρθουμε στο χώρο σας σε προγραμματισμένες συνεδρίες και να εκπαιδεύσουμε το προσωπικό σας. Υπάρχουν προγράμματα 20 – 30 – 40 ωρών ανάλογα με το βάθος που θέλετε να φτάσετε. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.