Πέντε μύθοι σχετικά με επιχειρηματικές ιστοσελίδες που δεν έχετε την πολυτέλεια να πιστεύετε!

Πολλές επιχειρήσεις καταστρέφουν τις προοπτικές τους πιστεύοντας ότι οι επαγγελματικά σχεδιασμένες ιστοσελίδες έχουν μια τσουχτερή τιμή. Ωστόσο, δεν χρειάζεται να κοστίζει περισσότερο από ένα φλιτζάνι καφέ την ημέρα και αυτό είναι μόνο ένας από τους πολλούς μύθους που μαστίζουν τον επιχειρηματικό κόσμο σχετικά με τις ιστοσελίδες.

Μια επαγγελματικά σχεδιασμένη ιστοσελίδα μπορεί να κάνει θαύματα για την επιχείρησή σας. Αλλά με τόσες πολλές πηγές παραπληροφόρησης εκεί έξω δεν αποτελεί έκπληξη πως πολλές μικρές εταιρείες φοβούνται να πάρουν την απόφαση και ως επακόλουθο περιορίζουν τις δυνατότητές τους.

Παρακάτω θα ρίξουμε φως στις πέντε κυριότερες φήμες που προκαλούν τις εταιρίες να συγκρατιούνται από την κατασκευή μιας επιχειρηματικής ιστοσελίδας, καθώς και γιατί κάποιες προσδοκίες δε θα γίνουν ποτέ πραγματικότητα.

(1) «Η επιχείρησή μου είναι πολύ μικρή για μια ιστοσελίδα. Θα έχω τη σελίδα μου στο Facebook»

Μπορεί να πιστεύετε ότι η επιχείρησή σας δεν είναι αρκετά μεγάλη για να έχει τη δική της ιστοσελίδα. Ή, ίσως ότι δεν χρειάζεστε μία δεδομένου ότι έχετε ένα φυσικό κατάστημα και δεν ασχολείστε με διαδικτυακές συναλλαγές. Θα μπορούσε ακόμα να ισχύει πως η εταιρεία σας τα πάει μια χαρά απλά με μια σελίδα Facebook ως την κύρια παρουσία της. Αλλά, όποιοι και αν είναι οι λόγοι σας, η αλήθεια είναι πλέον, στον ολοένα και πιο ψηφιοποιημένο επιχειρηματικό κόσμο, μια ιστοσελίδα είναι απολύτως απαραίτητη για όσους θέλουν να πετύχουν. Και αυτό ισχύει ανεξάρτητα από το μέγεθος της εταιρείας σας ή το τι κάνει.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι μια ιστοσελίδα λειτουργεί τόσο ως μια εικονική βιτρίνα όσο και ως βοηθός αγορών 24 ώρες το 24ωρο καθημερινά, βοηθώντας σας να προσεγγίσετε μεγαλύτερο αριθμό πιθανών πελατών, αυξάνοντας την εμπιστοσύνη τους προς την επιχείρησή σας και προβάλλοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Είναι σημαντικό να έχετε παρουσία σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, αλλά δεν μπορεί να αντικαταστήσει τα πλεονεκτήματα που προσφέρει μια ιστοσελίδα. Τα κοινωνικά μέσα δε βοηθούν τους τους ανθρώπους να βρουν την επιχείρησή σας όταν αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες σχετικές με την επιχείρησή σας σε μηχανές αναζήτησης όπως το Google.

(2) «Η κατασκευή μιας ιστοσελίδας είναι εύκολη, μπορώ να την κάνω μόνος μου»

Το να φτιάξετε τη δική σας ιστοσελίδα από την αρχή είναι μια τρανή ιδέα – αν είστε web developer. Ειδάλλως, καλύτερα να το αποφύγετε. Αν και υπάρχουν πολλά δελεαστικά ατομικά προγράμματα και υπηρεσίες κατασκευής και διαχείρισης ιστοσελίδων, στην πράξη χρειάζονται πολύ περισσότερα από το να επιλέξετε απλά ένα πρότυπο για να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική παρουσία στο διαδίκτυο για την επιχείρησή σας.

Στην πραγματικότητα, το να τη κάνετε μόνοι σας είναι συχνά μια από τις χειρότερες αποφάσεις που μπορείτε να κάνετε όταν πρόκειται για ιστοσελίδες. Πρέπει να φαίνεται επαγγελματική, να λειτουργεί άψογα σε όλες τις συσκευές, ιδίως σε κινητά, και να σχεδιάζεται ειδικά για να καλύπτει τις ανάγκες των πελατών σας. Αν εφαρμόσετε μια αυτόματη κατασκευή ιστοσελίδας, πιθανότατα να καταλήξετε μια δύστροπη ιστοσελίδα που θα προσφέρει στους χρήστες μια κακή εμπειρία και θα μοιάζει με όλους τους άλλους. Επίσης, δεν υπάρχει υποστήριξη της ιστοσελίδας όταν πάει κάτι στραβά.

Ακόμα χειρότερα, πολλές υπηρεσίες ατομικής κατασκευής ιστοσελίδων υπόσχονται μια γρήγορη και εύκολη λύση για να φέρουν την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο, αλλά αυτό δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την αλήθεια. Μπορεί τελικά να αποδειχθεί απίστευτα δύσκολο και χρονοβόρο για να δημιουργήσετε ακόμη και μια απλή ιστοσελίδα. Ως ιδιοκτήτης επιχείρησης, αυτό δεν είναι αποτελεσματική χρήση του χρόνου σας και θα μπορούσε να καταλήξει να κοστίζει πολύ περισσότερο από ό,τι εξοικονομεί.

(3) «Δε θα είμαι σε θέση να αντέξω οικονομικά μια επαγγελματικά σχεδιασμένη ιστοσελίδα»

Αυτός είναι ο μεγαλύτερος λόγος που αποτρέπει τις επιχειρήσεις από μια ιστοσελίδα και στρέφονται σε κάτι χειρότερο. Ωστόσο, η κατασκευή μιας ειδικά σχεδιασμένης ιστοσελίδας δε χρειάζεται να είναι δαπανηρή.

Το κόστος κατασκευής της ιστοσελίδας καθορίζεται από διάφορους παράγοντες, όπως το μέγεθος του έργου, τυχόν πρόσθετα χαρακτηριστικά που χρειάζεστε και τρέχοντα έξοδα, όπως το όνομα τομέα και η φιλοξενία. Συχνά, για τη μέση μικρομεσαία επιχείρηση και τις ανάγκες της, μια επαγγελματικά σχεδιασμένη ιστοσελίδα θα έχει πραγματικά λογικό κόστος και δεν θα υπερβαίνει την τιμή ενός καφέ την ημέρα. Στη Cactus προσφέρουμε προσιτά πακέτα που καλύπτουν όλα τα βασικά που απαιτούνται για να μεταφέρουμε την επιχείρησή σας διαδικτυακά, διευκολύνοντας τον προϋπολογισμό σας.

Με τις δαπάνες αυτές, θα αποκτήσετε ένα αξιοπρεπή και μοντέρνο σχεδιασμό, που θα αποφέρει σύντομα κέρδη στην επένδυσή σας από τις διαδικτυακές αποδόσεις των πωλήσεων της νέας σας ιστοσελίδας.

(4) «Μόλις αποκτήσω μια ιστοσελίδα, θα αρχίσει αμέσως να επιφέρει νέους πελάτες και πωλήσεις»

Δυστυχώς, απλά η κυκλοφορία μιας νέας ιστοσελίδας δε θα προσελκύσει μόνη της νέους πελάτες. Σε τελική ανάλυση, υπάρχει μια πληθώρα από αντίπαλες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο, οπότε πρέπει να προσπαθήσετε πραγματικά να ξεχωρίσετε από το πλήθος. Αλλά πως;

Ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε την προβολή της ιστοσελίδας σας είναι μέσω της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης ή αλλιώς SEO. Σκεφτείτε την ιστοσελίδα σας ως ένα συνεχιζόμενο έργο, που πρέπει να το κρατήσετε φρέσκο ​​και ενημερωμένο για να βεβαιωθείτε ότι οι μηχανές αναζήτησης, όπως η Google, το λαμβάνουν υπόψη. Για να κερδίσετε και να διατηρήσετε μια καλή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, θα πρέπει να προσθέτετε τακτικά περιεχόμενο υψηλής ποιότητας στην ιστοσελίδα σας. Αυτό θα σας βοηθήσει επίσης να κερδίσετε περισσότερους πελάτες, καθώς σε κανέναν δεν αρέσει μια απαρχαιωμένη ιστοσελίδα.

Στην Cactus λαμβάνουμε σοβαρά υπόψιν το SEO των ιστοσελίδων που αναλαμβάνουμε, προσφέροντας κατάλληλο σχεδιασμό και πλάνο για την καλύτερη ανάδειξη της ιστοσελίδας σας στους πιθανούς σας πελάτες στο διαδίκτυο.

(5) «Όσο περισσότερα χαρακτηριστικά προσθέτω στην ιστοσελίδα μου, τόσο καλύτερη θα είναι»

Μπορεί να είναι δελεαστικό να προσθέσετε στην ιστοσελίδα σας πολλές λειτουργικότητες και χαρακτηριστικά, αλλά όσο αναφορά τον διαδικτυακό σχεδιασμό, λιγότερα είναι καλύτερα.

Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας επιζητούν να εντοπίσουν πληροφορίες για εσάς και τα προϊόντα σας και υπάρχουν πολλές στρώσεις χαρακτηριστικών, απασχολώντας ή αποσπώντας τους, μπορεί να δυσκολευτούν να βρουν αυτό που ψάχνουν. εάν είναι πολύ απασχολημένοι ή αποσπούν την προσοχή τους, Αυτό δημιουργεί μια κακή εμπειρία για τους χρήστες και θα έχει ως αποτέλεσμα να διώξει τους πιθανούς πελάτες σας αντί να τους κάνει να θέλουν να μείνουν.

Επικεντρωθείτε στο να διατηρήσετε απλή την ιστοσελίδα σας, χωρίς πολλά χρώματα, εικόνες, βίντεο, γραμματοσειρές ή widget να κατακλύζουν τη σελίδα σας. Αυτό όχι μόνο θα κρατήσει την επαγγελματική εμφάνιση, αλλά θα αποφευχθεί επίσης η αργή φόρτωση και τα «κολλήματα» που θα αποτρέψουν τους πελάτες σας.

Ορίστε λοιπόν, οι πέντε μύθοι σχετικά με επιχειρηματικές ιστοσελίδες που πρέπει να σταματήσετε να πιστεύετε. Είναι καιρός να εξελίξετε την επιχείρησή σας και να αναζητήστε την ηλεκτρονική επιτυχία διαδικτυακά.