Αν η επιχείρησή σας δε διαθέτει εταιρική σελίδα LinkedIn, μπορεί να χάνετε νέες και πολύτιμες συνδέσεις, ευκαιρίες γνωστοποίησης της εταιρίας σας και έναν άμεσο τρόπο προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών σας σε νέους πελάτες.
Το LinkedIn έχει εξελιχθεί πολύ περισσότερο από απλά μια ιστοσελίδα για να βρει κανείς μια νέα θέση εργασίας. Πλέον έχει διαμορφωθεί σε μια πλατφόρμα που βοηθά τους επαγγελματίες των επιχειρήσεων να συνδεθούν μεταξύ τους, να αναπτύξουν την επιχείρησή τους και, ναι, να πουλήσουν και προϊόντα.
Αν δεν είστε εξοικειωμένοι, μπορείτε να δημιουργήσετε δωρεάν μια εταιρική σελίδα LinkedIn και μπορείτε να τη ρυθμίσετε εύκολα. Είναι μόνιμη σελίδα LinkedIn που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να παρέχουν και να μοιράζονται μια υψηλού επιπέδου σύνοψη των υπαλλήλων, της βιομηχανίας, των ειδικοτήτων, των εγκαταστάσεων και των θέσεων εργασίας. Σκεφτείτε το ως μια ψηφιακή επαγγελματική κάρτα με επιπλέον εφέ.
H Εμπειρία μας
Στη Cactus, όταν αναλαμβάνουμε ένα νέο πελάτη για ψηφιακή παρουσία, φροντίζουμε και τη δημιουργία μιας εταιρικής σελίδας στο LinkedIn ή σε άλλα κοινωνικά μέσα, ειδικά αν πρόκειται για επιχειρήσεις που εμπορεύονται με άλλες επιχειρήσεις. Ωστόσο, μπορούν να δουν οφέλη και επιχειρήσεις που στοχεύουν σε γενικούς καταναλωτές.
Μη ξεχνάτε να προωθείτε τη σελίδα LinkedIn σας, ειδικά στην υπάρχουσα πελατεία σας και στους υπαλλήλους σας. Δε θα ξέρουν ότι είναι εκεί αν δεν τους πείτε (που είναι γενικά καλή τακτική στις σελίδες κοινωνικών μέσων σας).
Οι βασικές ανάγκες
Μια καταξιωμένη εταιρική σελίδα θα πρέπει να έχει επώνυμη εικόνα φόντου, το λογότυπο της επιχείρησής σας στην εικόνα προφίλ, τον σύνδεσμο της ιστοσελίδας, τις σχετικές ετικέτες, την τοποθεσία, τον αριθμό των υπαλλήλων και θα πρέπει να έχετε ένα σχέδιο περιεχομένου για το πότε και τι θα δημοσιεύσει, με βάση τους στόχους που έχει η ομάδα μάρκετινγκ για αυτή τη σελίδα.
Δημιουργήστε ένα σχέδιο περιεχομένου.
Η εταιρική σελίδα σας επιτρέπει στην επιχείρησή σας να παρέχει ενημερώσεις με τη δυνατότητα να δημοσιεύει άρθρα, βίντεο και εικόνες. Όσοι ενδιαφέρονται για την επιχείρηση μπορούν να «ακολουθήσουν» τη σελίδα για να λαμβάνουν ενημερώσεις στη ροή του LinkedIn. Το LinkedIn συνιστά να δημοσιεύετε μία φορά την ημέρα. Ωστόσο, δοκιμάστε και αναλύστε τι λειτουργεί καλύτερα για το εμπορικό σήμα και το κοινό σας.
Ένα στοιχείο του σχεδίου μάρκετινγκ του περιεχομένου σας θα μπορούσε να είναι η ανάδειξη των επιτευγμάτων των εργαζομένων και των καλών κοινωνικών δραστηριοτήτων της εταιρείας. Αυτό δίνει μια διαφορετική εικόνα στην εταιρεία σας πέρα από τα φανταχτερά διαφημιστικά μηνύματα ή τις ψηφιακές διαφημίσεις στους πελάτες σας.
Οι ανακοινώσεις νέων προσλήψεων, οι καινοτομίες προϊόντων και η επίτευξη των εταιρικών στόχων αποτελούν επίσης εξαιρετικά παραδείγματα περιεχομένου που προσφέρουν την ευκαιρία σε άλλους να ασχοληθούν με το περιεχόμενό σας. Προσφέρει επίσης μια ματιά στο πόσο καλά τα πάει η εταιρεία και στον πολιτισμό της. Χρησιμοποιώντας την σελίδα LinkedIn για την προβολή των επιτευγμάτων, των ανακοινώσεων και των επιτευγμάτων δεν είναι μόνο επωφελής για την εικόνα της μάρκας. Είναι επίσης χρήσιμο για την πρόσληψη ταλαντούχων εργαζομένων που χρησιμοποιούν το LinkedIn για να μάθουν περισσότερα για μια εταιρεία πριν υποβάλουν αίτηση ή να δεχθούν μια δουλειά.
Επωφεληθείτε από τις σελίδες παρουσίασης
Πέρα από μια εταιρική σελίδα, το LinkedIn προσφέρει σελίδες παρουσίασης. Αυτές είναι επεκτάσεις μιας εταιρικής σελίδας και, ενώ το LinkedIn επιτρέπει μόνο μία εταιρική σελίδα ανά εταιρεία, μπορείτε να δημιουργήσετε έως και 10 σελίδες παρουσίασης. Μια σελίδα παρουσίασης παρέχει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να παρουσιάζουν διαφορετικά προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρονται στη δική τους σελίδα.
Αυτά μπορούν να ρυθμιστούν και να βελτιστοποιηθούν με βάση το κοινό που χρησιμοποιεί το προϊόν ή την υπηρεσία, τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείται το προϊόν (και τι χρησιμοποιείται) ή ακόμα και για τις διάφορες μάρκες της μητρικής εταιρίας σας. Καθορίστε εκ των προτέρων τον τρόπο με τον οποίο θέλετε να χρησιμοποιείτε τις σελίδες παρουσίασης πριν τις ρυθμίσετε και, στη συνέχεια, βελτιστοποιήστε τη σελίδα (ή τις σελίδες) για αυτό το κοινό ή την πρόθεση.
Για παράδειγμα, ας πούμε ότι πουλάτε ένα προϊόν που βοηθά στην ασφαλή και αποτελεσματική αφαίρεση λεκέδων από σκυρόδεμα, τούβλο και άλλες σκληρές επιφάνειες. Θέλετε να τονίσετε την αξία του τόσο για τις ιδιωτικές όσο και για τις δημόσιες / κρατικές βιομηχανίες. Σε αυτή την περίπτωση, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε μια σελίδα παρουσίασης που μιλά για τη χρήση του προϊόντος στον δημόσιο / κυβερνητικό τομέα, όπως ένας δήμος ή πόλη, που μπορεί να το χρησιμοποιήσει για να αφαιρέσει γκράφιτι από γέφυρες, κτήρια και τοίχους. Θα μπορούσατε να πείτε την ιστορία για το πόσο εύκολο είναι να το χρησιμοποιήσετε, πόσο αποδοτικό θα ήταν για τα ευρώ των φορολογουμένων και πώς θα ομορφύνουν οι πόλεις.
Στόχευση
Για να στοχεύσετε ιδιωτικές βιομηχανίες, μπορείτε να δημιουργήσετε μια άλλη σελίδα παρουσίασης που μιλά για τη χρήση της στον ιδιωτικό τομέα, όπως μια εταιρεία κατασκευής ή αποκατάστασης. Αυτή η δεύτερη σελίδα θα μπορούσε να συζητήσει πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί το προϊόν για προετοιμασία επιφανειών, αφαίρεση σκουριάς και καθαρισμό πριν από την κατασκευή. Ή ας πούμε ότι πουλάτε μια ποικιλία παιδικών παιχνιδιών. Η εταιρεία σας μπορεί να δημιουργήσει σελίδες παρουσίασης για κάθε παιχνίδι ή ξεχωριστές σελίδες με παιχνίδια διαφορετικών συγκεκριμένων ηλικιακών ομάδων.
Σε αντίθεση με τη σελίδα της εταιρείας, η εικόνα του φόντου της σελίδας παρουσίασης σας πρέπει να αντανακλά το προϊόν ή την υπηρεσία που επισημαίνεται στη σελίδα. Βελτιστοποιήστε τη σελίδα παρουσίασης όπως θα κάνατε και με τη σελίδα της εταιρείας σας, αλλά με πληροφορίες για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες. Χρησιμοποιήστε μια ισχυρή εικόνα ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, καθώς επίσης και ένα λογότυπο για αυτό (όχι το λογότυπο της επιχείρησης που χρησιμοποιείται στη σελίδα της εταιρείας), περιγραφές και φυσικά ένα σχέδιο περιεχομένου.
Το σχέδιο περιεχομένου σας για τις σελίδες παρουσίασης θα πρέπει να καταστρώνονται μηνιαία ή τριμηνιαία και να προσφέρει πληροφορίες, επαγγελματικές συμβουλές, μελέτες προϊόντων ή ευρήματα και άρθρα πίσω από τις σκηνές για το προϊόν σας. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο είναι ευεργετικό για το κοινό που στοχεύετε και ότι οι αναγνώστες θα βρουν χρήσιμες πληροφορίες.
Διατηρήστε τη σελίδα σας συνεπή με την πλατφόρμα (και την επωνυμία σας).
Ανάλογα με τον διαδικτυακό τόνο της φωνής σας, μείνετε επαγγελματίας και ενημερωτικός στη σελίδα LinkedIn σας. Μην αναρτείτε αστειάκια που μπορεί να δημοσιεύετε στο Facebook και να φροντίστε να παρέχετε περιεχόμενο αξίας στους πελάτες σας.
Είτε μοιράζεστε ένα βίντεο με το πώς να χρησιμοποιείται ένα προϊόν σας να ή με συμβουλές για το πώς το προϊόν σας θα μπορούσε να κάνει τη ζωή ευκολότερη για τους πελάτες σας, φροντίστε να παρέχετε πολύτιμο περιεχόμενο στο LinkedIn και αυτό θα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προωθήσετε το προϊόν σας χωρίς να πιέζετε σκληρά για να το πουλήσετε. Και ποτέ δεν ξέρετε – αυτό το πολύτιμο περιεχόμενο μπορεί απλά να κατορθώσει την επόμενη σας πώληση.