Τι είναι το CRO και γιατί πρέπει να το προσέξουμε σοβαρά;

Τι είναι το CRO ; Το CRO(Conversion Rate Optimization), δηλαδή η βελτιστοποίηση του ποσοστού μετατροπής, είναι η διαδικασία δημιουργίας συναρπαστικών εμπειριών χρηστών για τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας για να τους παρακινήσετε να λάβουν μια δράση, την ενέργεια που εσείς θέλετε να κάνουν. Θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε, από αγορά από εσάς, εγγραφή στις υπηρεσίες σας, αίτηση δωρεάν δοκιμής μέχρι συνδρομή στο ενημερωτικό δελτίο σας και ό,τι άλλο έχετε στο νου. Με απλά λόγια η βελτιστοποίηση του ρυθμού μετατροπής των απλών επισκεπτών της ιστοσελίδας σας σε χρήστες ή πελάτες σας.

Διάφορα στοιχεία προσαρμόζουν  τη βελτιστοποίηση του σχεδιασμού της ιστοσελίδας ή της σελίδας προορισμού,όπως  η δοκιμή διαφορετικών εκδόσεων περιεχομένου, η βελτίωση της οπτικής προβολής για καλύτερη εμπειρία πελατών και χρηστών και άλλες μετρικές.

Είναι μια πρακτική

Το CRO δεν αφορά την εύρεση γρήγορων λύσεων για μια ιστοσελίδα ή μια σελίδα προορισμού. Αν και κάποιες φορές οι μικροσκοπικές αλλαγές μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τις μετατροπές, η αντίληψη αυτών των αλλαγών απαιτεί έρευνα. Πρέπει να αναλύσετε τους αριθμούς, να πραγματοποιήσετε μια έρευνα σχετικά με τις ανάγκες των πελατών, να αναπτύξετε υπόθεση και να δοκιμάσετε για να κατορθώσετε το μέγιστο δυνατό από το CRO σας. Και να το επαναλαμβάνετε συνέχεια.

Είναι το SEO και το CRO το ίδιο πράγμα;

Το SEO και το CRO πάνε μαζί, αλλά δεν είναι τα ίδια. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) επικεντρώνεται στην αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας, αλλά μόλις το κοινό φτάσει στην ιστοσελίδα, είναι δουλειά της CRO να το μετατρέψει σε πελάτες και να τους βοηθήσει να προβούν στις επιθυμητές ενέργειες.

Το CRO επικεντρώνεται στο πώς να ρυθμίσετε την ιστοσελίδα σας για την υπάρχουσα επισκεψιμότητά σας. Διευθύνει τις προσπάθειες για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του κοινού που βρίσκεται ήδη στην ιστοσελίδα σας. Είναι πιο αποδοτικό από πλευράς κόστους, καθώς προσπαθείτε να μετατρέψετε τους υπάρχοντες επισκέπτες αντί να προσπαθείτε να αποκτήσετε νέους χρήστες (που μπορεί να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας ή όχι και έπειτα να μετατραπούν ή όχι).

Οι προσπάθειές σας στο μάρκετινγκ θα πρέπει να ενσωματώνουν τόσο το SEO όσο και και το CRO, όπου το πρώτο θα κατευθύνει τη ροή χρηστών και το δεύτερο θα τη μετατρέψει σε πελάτες σας.

Γιατί πρέπει να δώσετε προσοχή στο CRO; 

  • Αύξηση της αξίας των επισκεπτών της ιστοσελίδας: Με επιτυχημένο SEO και διαφήμιση, η ιστοσελίδα ή η σελίδα προορισμού σας θα λάβει την επισκεψιμότητα. Το CRO μπορεί να βοηθήσει να μετατραπεί αυτή η επισκεψιμότητα σε ποιοτική. Όταν βελτιστοποιείτε τις μετατροπές, μπορείτε να δημιουργήσετε περισσότερες πωλήσεις ή να κατευθύνετε την ίδια κίνηση.
  • Κέρδη: To CRO στοχεύει σε μετατροπές πελατών. Όταν αυξάνεται ο ρυθμός μετατροπής, είστε πιο κερδοφόροι. Ναι, θα ξοδέψετε περισσότερα για την αύξηση του αριθμού των πελατών, αλλά το διαφημιστικό σας κόστος και τα άλλα πάγια έξοδα θα παραμείνουν τα ίδια, που σημαίνει αύξηση του κέρδους σας. Η ανάλυση και η πραγματοποίηση μικρών οικονομικά αποδοτικών αλλαγών είναι αυτό που θα αυξήσει την αξία της ιστοσελίδας σας και όχι η πλήρης επανεξέταση δαπανηρών στρατηγικών.
  • Περισσότεροι πελάτες: Περισσότερα κέρδη μεταφράζονται επίσης σε περισσότερους πελάτες. Μόλις πραγματοποιηθούν οι μετατροπές και αυξηθούν τα κέρδη, μπορείτε να εκτρέψετε ορισμένους από τους προϋπολογισμούς σας για να αυξήσετε τα χρήματα που διαθέτετε για διαφημίσεις, οι οποίες μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε περισσότερο το κοινό και τελικά περισσότερους πελάτες.
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση: Το CRO διευκολύνει κατά πολύ τους πιθανούς και υπάρχοντες πελάτες να περιηγούνται στις σελίδες σας και να λαμβάνουν δράσεις. Μια προσέγγιση που διατηρεί τους πελάτες θα έχει ως κεντρική ιδέα το σχεδιασμό χαρακτηριστικών που οι πελάτες θα εκτιμήσουν. Η υιοθέτηση αλλαγών με γνώμονα τη συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των πελατών θα μετατρέψει τους ευχαριστημένους επισκέπτες σε ευχαριστημένους πελάτες.
  • Περισσότερη κίνηση: Κατ΄ουσία, μια ιστοσελίδα βελτιστοποιημένη για μετατροπές θα προσελκύσει τους επισκέπτες. Αυτοί οι επισκέπτες, αν απολαμβάνουν αυτό που τους παρουσιάζετε, θα διαδώσουν τη λέξη και θα φέρουν περισσότερη κίνηση. Και αν πρόκειται για κοινό με σχετικό ενδιαφέρον, η πιθανότητα μετατροπών αυξάνεται δραματικά.
  • Μείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό: Το CRO περιλαμβάνει βελτιωμένη λειτουργικότητα, ενισχυμένη εμπειρία χρηστών, καλύτερη αξία ιστοσελίδας και σπουδαίο περιεχόμενο. Αν αντιληφθείτε αυτό που ελκύει το κοινό σας, μπορείτε να δημιουργήσετε λαχταριστό περιεχόμενο που ταιριάζει με το ακροατήριό σας. Η δημιουργία περιεχομένου ραμμένου στις ανάγκες των πελατών σας θα τραβήξει το κοινό που στοχεύετε και θα σας βοηθήσει να μείνετε ένα βήμα μπροστά από τον συναγωνισμό σας.

Τι είναι τελικά το CRO;

Το CRO δεν είναι ούτε η απόλυτη προσέγγιση, ούτε μια στρατηγική για να έχετε στο πίσω μέρος του μυαλού σας. Πρέπει να ενσωματωθεί μαζί με άλλες στρατηγικές για να παρουσιάσετε ολοκληρωμένα την ιστορία των προσπαθειών σας στο μάρκετινγκ. Μια προσέγγιση προσανατολισμένη από έρευνα και με γνώμονα τα δεδομένα που προκύπτουν για την κατανόηση του τι ταιριάζει με τους πελάτες σας, η δοκιμή των αποφάσεών σας και η εστίαση στον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να εξυπηρετήσετε καλύτερα τους πελάτες σας είναι το κλειδί για την αποτελεσματική βελτιστοποίηση του ποσοστού μετατροπών των επισκεπτών σας σε πελάτες.

Καλέστε μας για να μετατρέψουμε τους επισκέπτες σε πελάτες σας