Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου δε φαίνεται να σταματάει σύντομα, έχοντας 23% αύξηση ετησίως, σύμφωνα με έρευνα της BigCommerce και του Square. Επιπλέον, το 51% των Αμερικανών και το 67% των νέων προτιμούν να ψωνίζουν διαδικτυακά από ότι από κάποιο κατάστημα και το 36% των αγορών των Αμερικανών δαπανάται στο διαδίκτυο.
Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν τεράστιες ευκαιρίες για τους διαδικτυακούς εμπόρους. Αλλά με περίπου 12-24 εκατομμύρια καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου, πώς μπορούν να ξεχωρίζουν οι διαδικτυακοί μικροέμποροι και τα προϊόντα τους; Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να αποκτήσετε περισσότερους πελάτες:
Ποιότητα εικόνας
Οι εικόνες υψηλής ποιότητας πωλούν. Δεδομένου ότι οι πελάτες δεν μπορούν να αγγίξουν ή να δουν το προϊόν μπροστά τους πριν το αγοράσουν, είναι ζωτικής σημασίας να έχετε εικόνες υψηλής ποιότητας προϊόντων. Σε τελική ανάλυση, οι εικόνες του προϊόντος σας δημιουργούν την πρώτη εντύπωση. Όταν σκεφτόμαστε τη φωτογραφία του προϊόντος, είναι σημαντικό να έχουμε υπόψη το branding. Όλες οι φωτογραφίες του προϊόντος πρέπει να λαμβάνονται με το ίδιο ύφος, στο ίδιο υπόβαθρο και από τις ίδιες γωνίες. Επενδύστε στη φωτογραφία των προϊόντων. Θα αξίζει τον κόπο.
Εύχρηστες και γρήγορες πληροφορίες αγορών και πιστοποιητικά εμπιστοσύνης
Αυτό περιλαμβάνει πράγματα όπως εύκολα προσβάσιμες και σαφώς καθορισμένες πολιτικές επιστροφής και προστασίας προσωπικών δεδομένων, εύκολες στην εύρεση πληροφορίες επικοινωνίας και παροχή ασφαλούς διαδικασίας πληρωμής μέσω ειδικού SSL. Όλα αυτά χτίζουν εμπιστοσύνη με τους πελάτες σας και γενικά είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από διαδικτυακούς εμπόρους που εμπιστεύονται. Σύμφωνα με έρευνες, περίπου το 70% των διαδικτυακών αγοραστών έχουν ακυρώσει μια ηλεκτρονική παραγγελία επειδή δεν εμπιστεύτηκαν τη συναλλαγή. Η τοποθέτηση πιστοποιητικών σε μια ιστοσελίδων μπορεί επίσης να δημιουργήσει εμπιστοσύνη. Αυτά μπορεί να είναι πράγματα όπως βραβεία διακρίσεων, σήματα διαπίστευσης κ.λπ.
Βελτιστοποιήση προϊόντων για αναζήτηση
Πώς δημιουργείτε ένα προϊόν που ξεχωρίζει σε ένα συγκεκριμένο ερώτημα αναζήτησης; Πρώτον, ο τίτλος του προϊόντος πρέπει να περιλαμβάνει το εμπορικό σήμα, το στυλ προϊόντος, το μέγεθος ή το χρώμα και έναν όρο λέξη-κλειδί της αναζήτησης. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιούνται ετικέτες με τίτλο πλούσιο σε λέξεις-κλειδιά, μετα-περιγραφές και διευθύνσεις URL.
Για παράδειγμα, μια σωστή διεύθυνσης προϊόντος είναι η εξής:
www.cactusweb.gr/website/madwire-tech-fleece-madwire-logo-size-small
Ενώ, αντιθέτως, παραθέτουμε ένα παράδειγμα κακής διεύθυνσης προϊόντος:
www.cactusweb.gr/website/tshirt-shej63
Επιπλέον, η περιγραφή του προϊόντος σας πρέπει να ελκύει τον πελάτη. Για τη σύνταξη των περιγραφών των προϊόντων σκεφτείτε το ποιος, τι, πού, πότε, γιατί και πώς πριν γράψετε. Επίσης, αναλογιστείτε να προσθέσετε και λίγο χιούμορ στις περιγραφές προϊόντων σας.
Κριτικές προϊόντων
Οι κριτικές προϊόντων είναι αναγκαίες. Μια έρευνα που διεξήχθη από την BrightLocal έδειξε ότι το 85% των καταναλωτών εμπιστεύονται τις διαδικτυακές κριτικές ακριβώς όπως και μια προσωπική σύσταση και είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι ο αριθμός αυτός αυξάνεται. Η έρευνα έδειξε επίσης ότι μόνο το 12% των καταναλωτών δε διαβάζει κριτικές.
Εκτός από τον επηρεασμό των αποφάσεων αγοράς, οι κριτικές προϊόντων μπορούν να προσφέρουν υψηλότερη οργανική κατάταξη, αυξημένες μετατροπές επισκεπτών σε πελάτες και μπορεί να σας βοηθήσουν να διατηρήσετε την ιστοσελίδα σας ενεργή.
Μη ξεχνάτε να ζητάτε από τους πελάτες σας να αφήνουν σχόλια για προϊόντα που προμηθεύτηκαν μετά την αγορά. Η ίδια έρευνα του BrightLocal έδειξε ότι το 68% των αγοραστών σύνταξε μια κριτική όταν τους ζητήθηκε, με μόνο το 74% των συνολικών πελατών να έχει ζητηθεί να το πράξουν.
Τα αιτήματα για κριτικές είναι σπουδαία, αλλά μην ξεχάσετε να απαντάτε σε αυτές. Η ανταπόκριση τόσο στις θετικές όσο και στις αρνητικές κριτικές δημιουργεί επίσης τεράστια εμπιστοσύνη με τους πιθανούς αγοραστές.
Κοινωνικά μέσα
Η αξιοποίηση των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης είναι απαραίτητη, αλλά απλά το να έχετε παρουσία σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι πλέον αρκετό για την επιχείρησή σας. Πρέπει να είστε ενεργός στα κοινωνικά μέσα με τακτικές δημοσιεύσεις, απαντήσεις σε σχόλια, δημιουργία προσφορών και διαφημιστικών προβολών για τους ακόλουθους της σελίδας σας, ακόμα και την διεξαγωγή περιστασιακών διαγωνισμών. Η αξιοποίηση της διαφήμισης μέσω των κοινωνικών μέσων παρέχει επίσης μια τεράστια ευκαιρία.
Η εφαρμογή αυτών των στρατηγικών μπορεί να έχει τεράστιο αντίκτυπο στα ποσοστά μετατροπής των επισκεπτών σας σε πελάτες σας. Βελτιστοποιήστε τα προϊόντα για SEO, τραβήξτε φωτογραφίες των προϊόντων σας με υψηλή ποιότητα, τοποθετήστε τις πληροφορίες αγορών με τέτοιο τρόπο ώστε να βρίσκονται εύκολα, φροντίστε να είναι ευανάγνωστες και απλές και να έχετε πάντα επίγνωση της ηλεκτρονικής σας φήμης.