Όλοι γνωρίζουν ότι οι διαφημίσεις Google είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αποκτήσετε νέα επιχειρηματικά ανοίγματα και πελάτες για διάφορες επιχειρήσεις. Ο ανταγωνισμός είναι έντονος στο Google. Κάθε μέρα παρατηρούνται άλλοι διαφημιζόμενοι που κάνουν προσφορές για τις ίδιες λέξεις-κλειδιά και αποκτούν περισσότερα κλικ και επισκεψιμότητα στις ιστοσελίδες τους.
Γνωρίζετε ότι το 97% των εσόδων της Google προέρχεται από τις διαφημίσεις; Κάθε μέρα η Google εμφανίζει περίπου 6 δισεκατομμύρια διαφημίσεις στην αναζήτηση. Ένα τεράστιο νούμερο.
Για να τραβήξετε τα βλέμματα των ανθρώπων στις διαφημίσεις σας και να τους κάνετε να τις πατήσουν, θα πρέπει να δημιουργήσετε αποτελεσματικές διαφημίσεις Google. Παρακάτω παρέχουμε μερικά κόλπα σχετικά με τον τρόπο δημιουργίας επιτυχημένων διαφημίσεων που ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες.
Ερευνήστε τις ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά για τις διαφημίσεις Google
Οποιαδήποτε καμπάνια διαφημίσεων Google ξεκινά με μια εις βάθος έρευνα των ανταγωνιστικών λέξεων-κλειδιών. Αυτό βοηθάει όχι μόνο στην ανάλυση του ανταγωνιστικού τοπίου, αλλά και στη δημιουργία μιας επιτυχημένης διαφημιστικής καμπάνιας. Επιπλέον, θα κατανοήσετε καλύτερα τη συμπεριφορά του κοινού που στοχεύετε, τον τρόπο με τον οποίο αναζητούν και ποιες λέξεις-κλειδιά δημιουργούν τα περισσότερα αποτελέσματα.
Υπάρχουν εργαλεία, που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τα βασικά στοιχεία των διαφημίσεων των ανταγωνιστών σας, να αξιολογήσετε ποιες από αυτές λειτουργούν καλύτερα και να βρείτε το τέλειο σημείο αναφοράς για να υλοποιήσετε τη δικιά σας αντίστοιχη, μα βελτιωμένη, διαφήμιση υψηλής απόδοσης.
Μπορείτε επίσης να δείτε πώς φαίνονται οι διαφημίσεις των ανταγωνιστών σας στην αναζήτηση, ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιούν και ποιες βαθμολογίες έχουν. Μπορείτε να δείτε το συνολικό ιστορικό των διαφημίσεών τους, να δείτε τις αποτυχίες τους και να αποφύγετε τα ίδια λάθη.
Ρυθμίστε τη γεωγραφική στόχευση
Εάν πραγματοποιείτε τοπικές πωλήσεις υπηρεσιών ή προϊόντων, η προσαρμογή της στόχευσης της διαφήμισης σας εντός συγκεκριμένων διαφορετικών γεωγραφικών περιοχών ενδέχεται να λειτουργήσει καλύτερα για την προσέγγιση του κοινού σας. Προσπαθήστε να επικεντρώσετε τη στόχευση των διαφημίσεων σε συγκεκριμένες τοποθεσίες, να αναλύσετε και να δοκιμάσετε ποια διαφήμιση αποδίδει καλύτερα. Για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας τοπικά, παραθέτουμε μερικές συμβουλές που μπορείτε να ακολουθήσετε:
- Εστιάστε τις διαφημίσεις σας τοπικά αντί για γενικά. Δημιουργήστε τίτλους και κείμενο διαφημίσεων που τραβάνε το βλέμμα, «μιλάνε» τη γλώσσα και αισθάνονται άμεσα οι τοπικοί πελάτες σας. Προσθέστε τοποθεσίες, ταχυδρομικούς κώδικες ή άλλα γεωγραφικά σημεία στους τίτλους και στις περιγραφές σας και θα τους βοηθήσει να βρουν την επιχείρησή σας πιο εύκολα.
- Αναφέρετε ορόσημα, αξιοθέατα και τοπικές λαϊκές ορολογίες για να καθοδηγήσετε τους ανθρώπους στην τοποθεσία της επιχείρησής σας.
- Προσθέστε τους τοπικούς αριθμούς τηλεφώνου σας, για να μπορούν οι πελάτες σας καλούν άμεσα από τις ίδιες τις διαφημίσεις σας. Οι έρευνες δείχνουν ότι η προσθήκη τοπικών αριθμών τηλεφώνου μπορεί να διπλασιάσει τις μετατροπές επισκεπτών σε πελάτες. Αφού καταχωρίσετε τους τηλεφωνικούς αριθμούς στις διαφημίσεις σας, μπορείτε να τους παρακολουθήσετε και να τους αναλύσετε στις καμπάνιες διαφημίσεων Google χρησιμοποιώντας μια διαφορετική υπηρεσία παρακολούθησης κλήσεων για τις διαφημίσεις που πληρώνουν ανά κλικ.
Προσθέστε μια συναρπαστική call-to-action
Γνωρίζετε ότι η διαφήμιση πρέπει να αναφέρει και να καταπολεμάει ένα πρόβλημα που οι πελάτες σας προσπαθούν να λύσουν. Αν οι τίτλοι των διαφημίσεων βοηθήσουν να τραβήξουν την προσοχή σας, τότε οι call-to-action θα πρέπει να λειτουργούν ως όχημα για την πώληση των προϊόντων σας και να πείθουν τους πελάτες να ασχοληθούν με τη διαφήμιση.
Οι γενικές φράσεις όπως «κάντε κλικ εδώ», «αγοράστε τώρα», «εγγραφείτε τώρα» είναι λιγότερο αποτελεσματικές και παραγωγικές, καθώς οι πελάτες γνωρίζουν ήδη ότι πρέπει να πατήσουν στις διαφημίσεις σας και να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας. Αντ ‘αυτού, πρέπει να τους δείξετε το γιατί πρέπει να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας και τι οφέλη θα έχουν.
Οι call-to-action σας θα πρέπει να ενημερώνουν τους πελάτες για το τι να αναμένουν μετά την επίσκεψή τους στη σελίδα προορισμού. Αν δημιουργήσετε σωστά την πρόσκλησή σας, μπορείτε να κατορθώσετε πολλές μετατροπές επισκεπτών σε πελάτες και να αυξήσετε τη συνολική απόδοση της σελίδας. Η σελίδα προορισμού θα πρέπει να είναι μια πραγματική αντανάκλαση της πρόσκλησής σας.
Συμπεριλάβετε σύμβολα και αριθμούς
Η χρήση συμβόλων και αριθμών με δημιουργικό τρόπο μπορεί να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό και να προσελκύσετε περισσότερο την προσοχή των πελατών. Ανάλογα με τους διαφημιστικούς σας στόχους, μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε στον τίτλο και τις διαφημίσεις με κείμενο.
Χρησιμοποιήστε τους αριθμούς για να είστε πιο συγκεκριμένοι. Για παράδειγμα, το «Έκπτωση 50%» ακούγεται καλύτερα από το «Καλοκαιρινές προσφορές». Εάν η επιχείρησή σας προσφέρει εγγύηση επιστροφής χρημάτων ή ικανοποίησης με το προϊόν, μπορείτε να συμπεριλάβετε αυτά τα χαρακτηριστικά στις διαφημίσεις σας ως «100% εγγύηση», κάτι που θα βοηθήσει τους πελάτες σας να γνωρίζουν τι παίρνουν.
Προσωποποιήστε τις διαφημίσεις σας
Υπάρχει ένα ρητό που λέει ότι : «Η καλύτερη λέξη είναι το όνομα του πελάτη. Η δεύτερη καλύτερη λέξη είναι το “εσύ”». Η δημιουργία μιας διαφήμισης που αντηχεί στον πελάτη είναι δύσκολο επειδή δεν μπορούμε να προσθέσουμε αυτόματα τα ονόματα των πελατών στις διαφημίσεις Google. Έτσι, οδηγούμαστε να χρησιμοποιούμε τη δεύτερη καλύτερη λέξη. Χρησιμοποιώντας τις ισχυρές λέξεις όπως «εμείς», «εσείς», «εγώ», «εμένα» κλπ., αυξάνετε την απόδοση της διαφήμισης και τους πείθει να κάνουν κλικ.
Πρέπει πάντα να θυμόμαστε ότι δημιουργούμε διαφημίσεις για ανθρώπους, όχι για μηχανές αναζήτησης.
Επιπλέον συμβουλή
Την σήμερον ημέρα θα βρείτε πολλές συμβουλές σχετικά με τον τρόπο αποτελεσματικής δημιουργίας διαφημίσεων Google. Ωστόσο, κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικούς στόχους και χρησιμοποιεί διαφορετικές τακτικές. Για να μάθετε τι λειτουργεί καλύτερα για την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο, οι δοκιμές είναι το κλειδί για την επιτυχία της διαφημιστικής σας καμπάνιας.
Μην νομίζετε ότι η πρώτη έκδοση των διαφημίσεών σας θα είναι αποτελεσματική. Και δεν υπάρχει κανένας χρυσός κανόνας για τον τρόπο δημιουργίας εξαιρετικών διαφημίσεων. Δοκιμές και τεστ και πειράματα ξανά και ξανά θα σας βοηθήσουν να μάθετε ποιες από τις διαφημίσεις σας λειτουργούν καλύτερα και ποιες όχι. Αναλύστε και δοκιμάστε τις καμπάνιες και τις διαφημίσεις σας. Μπορείτε να είστε σπουδαίος συγγραφέας και να ξέρετε πώς να μιλήσετε με το κοινό που στοχεύετε, αλλά μόνο το κοινό θα καθορίσει ποια διαφήμιση λειτουργεί καλύτερα.
Συμπερασματικά
Οι διαφημίσεις που πληρώνουν ανά κλικ θα συνεχίσει να υφίστανται και να εξελίσσονται, αλλά οι κλασικές τακτικές διαφήμισης που αναφέρονται εδώ θα είναι πάντα ο άξονας, καθώς η βασική ανθρώπινη συμπεριφορά βρίσκεται στην ουσία της διαφήμισης. Η δημιουργία των διαφημίσεων, εικόνων και κειμένου, μπορεί να είναι διασκεδαστική, αλλά θα χρειαστεί αρκετός χρόνος και μερικές προσπάθειες για να ανακαλύψετε τι λειτουργεί αποτελεσματικά για το κοινό σας και τι αποδίδει φτωχά.
Οπότε, αν επιθυμείτε να παρουσιάσετε μια επιτυχημένη καμπάνια διαφημίσεων, θα πρέπει να δοκιμάζετε συνεχώς τις επιμέρους διαφημίσεις σας και να χρησιμοποιείτε τα κατάλληλα εργαλεία για να τροποποιείτε τις προσφορές, τις λέξεις-κλειδιά και τα διαφημιστικά σας, για να συνεχίσετε να εργάζεστε προς την επίτευξη των στόχων σας. Στην Cactus εκτός από την κατασκευή ιστοσελίδων παρέχουμε και πληθώρα υπηρεσιών για την αξιοποίηση της ιστοσελίδας που δημιουργούμε . Στόχος μας είναι μια αποτελεσματική ιστοσελίδα που θα σας φέρνει κέρδη . Διαβάστε τον τιμοκατάλογο μας για κατασκευή ιστοσελίδων.