Πρακτικές 2019 για την Ιστοσελίδα σας

Έχουμε μπει πλέον στο έτος 2019. Κάθε επιχείρηση θα πρέπει ήδη να έχει κατασκευάσει την ιστοσελίδα που θα προσελκύει το κατάλληλο κοινό , αλλά λίγες αυτή την στιγμή το έχουν. Το να κρατήσετε αυτό το κοινό στην ιστοσελίδα σας μπορεί να είναι λίγο δύσκολο.

Έχουμε παρατηρήσει ότι πολλές επιχειρήσεις συχνά κάνουν πολύ σημαντικά λάθη στο πώς να σχεδιάσουν το marketing για την ιστοσελίδα τους , να χτίσουν εμπιστοσύνη στο κοινό τους αλλά και να αναδείξουν την δουλεία τους. Τι κάνουν λοιπόν οι επιχειρήσεις για να δείξουν καλύτερα τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους ;

Μην ξεχνάτε το Funnel των πωλήσεων

Η παραμέληση ορισμένων σταδίων πώλησης και η μη σωστή καθοδήγηση των χρηστών αποτελούν συνηθισμένα λάθη που γίνονται καθημερινά. Συγκεκριμένα, μην ξεχνάτε το στάδιο της ενημέρωσης. Σκεφτείτε το. Αν ο επισκέπτης σας δεν είναι έτοιμος να αγοράσει ακόμα, εξακολουθείτε να θέλετε να τον προσελκύσετε.

Αν κάποιος χρήστης ή δυνητικός πελάτης πρέπει να πάει αλλού για να μάθει πληροφορίες για το προϊόν ή την υπηρεσία που πουλάτε, χάνετε μια σημαντική ευκαιρία. Οι εταιρείες λογισμικού-ως-υπηρεσιών (SaaS) και οι ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου(ιστοσελίδες eshop) πρέπει να συμπεριλάβουν στην ιστοσελίδα τους εκπαιδευτικούς πόρους για τη δημιουργία σημαντικού περιεχομένου για επισκέπτες που δεν είναι έτοιμοι να αγοράσουν ή να κάνουν κλικ (CTA ).

Στο στάδιο μετατροπής, πρέπει να είστε πιο χρήσιμος. Αν πουλάτε στρώματα, αλλά δεν εξηγείτε τις διαφορές μεταξύ των μοντέλων που πουλάτε, οι πελάτες θα αναζητήσουν πληροφορίες αλλού. Οι πιθανότητες είναι ότι η ιστοσελίδα που παρέχει τις πληροφορίες που θέλουν θα πάρει τελικά την πώληση. Μην υποτιμάτε το ποσοστό εγκατάλειψης. Είναι ένας ισχυρός δείκτης για το αν προσφέρετε ή όχι αυτό που αναζητούν οι πελάτες.

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΠΙΣΗΣ

Δημιουργήστε μια βάση πληροφορίων ή εμπλουτίστε την ιστοσελίδα σας, με χρήσιμο περιεχόμενο. Συγκρίνετε και αντιπαραβάλλετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, έτσι ώστε οι πελάτες να μην πρέπει να αναζητούν εξωτερικές πηγές για συγκρίσεις.

Έχουμε δει ιστοσελίδες που δεν προσφέρουν κανένα τρόπο για τους επισκέπτες να επικοινωνούν, να σχολιάζουν ή να κάνουν ερωτήσεις. Αυτό είναι επίσης ένα λάθος που είναι εύκολο να διορθωθεί.

Χωρίς να γνωρίζετε το κοινό-στόχο σας, να βάζετε μαζί μια ιστοσελίδα, να δημιουργείτε μια φόρμα επικοινωνίας ή να δημιουργείτε CTA είναι σαν να κάνετε μια πίτσα χωρίς ζύμη, σάλτσα ή τυρί. Μάθετε ποιο είναι το ακροατήριό σας και σχεδιάστε την στρατηγική σας από εκεί.

Αποδείξτε την αξιοπιστία σας και την οικοδομήστε εμπιστοσύνη

Η εμπιστοσύνη και η αξιοπιστία δημιουργούν επιτυχημένες μετατροπές.Η σωστή σχεδίαση της ιστοσελίδας σας έχει σημασία. Είναι απαραίτητη η εύκολη πλοήγηση και η γρήγορη απόκριση. Εάν η σελίδα σας δεν φορτώνει γρήγορα για κινητές συσκευές, υπάρχει πρόβλημα.

Πέρα από τα βασικά στοιχεία του σχεδιασμού, η αρχική σελίδα σας πρέπει να αναφέρει σαφώς και να δείχνει τι μπορείτε να κάνετε για τους πελάτες. Αυτή είναι η ευκαιρία σας να παρουσιάσετε το προϊόν και τις υπηρεσίες σας και να αφήσετε τους πελάτες να θέλουν περισσότερα ώστε να συνεργαστούν με τα CTA σας.

Η αξιοπιστία βρίσκεται σε κάτι περισσότερο από το σχεδιασμό και το περιεχόμενο. Μπορείτε να πείτε ότι έχετε τα καλύτερα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας είναι οι καλύτερες, αλλά σύμφωνα με ποιον; Πού είναι η απόδειξη;

Οι αναγνώστες πρέπει να έχουν έναν τρόπο να κατανοήσουν την ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Η ενίσχυση του ονόματος σας είναι ο ευκολότερος τρόπος για να γίνει αυτό. Αναφέρετε πιστοποιήσεις ή εγκρίσεις από κρατικούς φορείς και αξιόπιστους ηγέτες του κλάδου. Συμπεριλάβετε εμβλήματα ή συνδέσμους στις πιστοποιήσεις σας, εάν είναι δυνατόν. Εάν χρειάζεστε έγκριση από το κράτος για να κάνετε κάτι, κάντε ένα PDF του πιστοποιητικού, έτσι ώστε οι πιθανοί πελάτες να μπορούν να διαβάσουν από την αρχή τα διαπιστευτήρια σας.

Οι προσπάθειες αυτές μπορούν τελικά να ενισχύσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

Μοιραστείτε τις κριτικές σας με τους επισκέπτες σας

Βλέποντας καθημερινά την επίδραση των ανασκοπήσεων των πελατών, δεν μπορούμε να τονίσουμε αρκετά τη σημασία της εφαρμογής κριτικών ή αξιολογήσεων στο σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας. Όταν πρόκειται για διαδικτυακές κριτικές, “το 91% των ατόμων ηλικίας 18-34 ετών εμπιστεύονται τις κριτικές όσο και τις προσωπικές συστάσεις”, σύμφωνα με την έρευνα του BrightLocal για το 2018 τοπική αναθεώρηση των καταναλωτών.

Είτε συλλέγετε μόνοι σας είτε εμφανίζετε κριτικές τρίτων, αξίζουν κάτι. Η εμπειρία ενός πελάτη με την εταιρεία σας δεν πρόκειται να γίνει ξεπερασμένη – τα συναισθήματα και οι εμπειρίες του θα παραμείνουν έγκυρα.

Μια βιτρίνα μαρτυρίες από πελάτες που έχουν μια μοναδική ιστορία με την εταιρεία σας για να υπογραμμίσουν σε τι είστε καλοί, είτε πρόκειται για μια εξαιρετική τιμή, φιλική εμπειρία χρήστη ή προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας είναι σημαντική.

Χρειάζεται περισσότερο προσοχή σε όλα τα στάδια των πωλήσεων, η ενίσχυση της αξιοπιστίας σας και η επισήμανση των σχολίων σας στο περιεχόμενό σας είναι πιθανό να κάνουν την ιστοσελίδα σας πιο δελεαστική, αξιόπιστη και ελκυστική για το κοινό-στόχο σας.

Διαβάστε ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με το SEO – βελτιστοποίηση στο Google