7 μικρές αλλαγές για να ανανεώσετε την ιστοσελίδα σας

Έχετε ήδη μια ιστοσελίδα και επιθυμείτε να την ελέγξετε ή να την βελτιώσετε; Επικοινωνήστε μαζί μας από τη φόρμα επικοινωνίας για μας συμβουλευτείτε. Την προηγούμενη φορά μιλήσαμε για τα συχνότερα απλά λάθη που παρατηρούμε σε υπάρχουσες ιστοσελίδες και αναφέραμε απλούς τρόπους για να τα διορθώσετε. Σήμερα θα συζητήσουμε για μερικές μικρές πινελιές που μπορείτε να εφαρμόσετε για να ανανεώσετε και να εκσυγχρονίσετε την ιστοσελίδα σας.

Φρέσκο περιεχόμενο

Ενημερώστε την ιστοσελίδα σας με νέες λέξεις κλειδιά ή φράσεις που συνεργάζονται καλά με τη εικόνα της μάρκας σας. Εφαρμόστε εποικοδομητικές αλλαγές στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, φροντίζοντας να είναι πλούσιο σε φράσεις κλειδιά για να βελτιώσετε την αξιολόγηση SEO σας. Ανανεώστε το ιστολόγιό σας και προσθέστε συναρπαστικό
περιεχόμενο για να κατευθύνεται την κίνηση στην ιστοσελίδα σας. Αυτό θα βελτιώσει σίγουρα την εμπειρία των επισκεπτών σας.

Νέες εικόνες

Οι εικόνες είναι πολύ σημαντικό στοιχείο σχεδιασμού και δίνουν ένα μοναδικό χαρακτήρα στην ιστοσελίδα σας. Αν χρησιμοποιείται θολές, χαμηλής ποιότητας φωτογραφίες
τραβηγμένες από κινητό, δε θα εμπνέετε πολύ εμπιστοσύνη στους δυνητικούς πελάτες σας. Ένα νέο σύνολο φωτογραφιών και εικόνων υψηλής ποιότητας θα βελτιώσει την αξιολόγηση της ιστοσελίδας σας και τον τρόπο που την εκλαμβάνει το κοινό.

Κινούμενα γραφικά

Τα γραφικά και ο σχεδιασμός είναι το κύριο στοιχείο που τραβάνε την προσοχή του χρήστη και μεταφέρουν το χαρακτήρα της εταιρείας σας. Τα εφέ κινήσεων προσθέτουν μια επιπλέον λάμψη και επαγγελματισμό στην ιστοσελίδα σας. Για παράδειγμα, ένα εφέ κατάδειξης προϊόντων ή κύλισης της σελίδας κάνουν πιο διασκεδαστική τη χρήση της
ιστοσελίδας σας. Χρησιμοποιήστε τα όμως σωστά, έξυπνα και με φειδώ. Μην γίνετε υπερβολικοί και «πνίξετε» τους χρήστες.

Μοντέρνες φόρμες επικοινωνίας

Ο καλύτερος τρόπος για να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες είναι να σας προσεγγίσουν αυτοί. Προσθέστε μια απλή φόρμα συνδρομής ή επικοινωνίας για να αλληλεπιδράσουν οι επισκέπτες μαζί σας. Σχεδιάστε τη φόρμα έτσι ώστε να ταιριάζει με την αισθητική της υπόλοιπης ιστοσελίδας σας. Φροντίστε να είναι απλή και να μη ζητάει πολλά στοιχεία, γιατί υπάρχει πιθανότητα να αποθαρρύνετε τους πιθανούς πελάτες σας.

Ζωντανή συνομιλία

Οι ιστοσελίδες δεν πρέπει να είναι απλά είναι φυλλάδιο πληροφοριών. Θα πρέπει να είναι ένα μέρος για να μπορούν οι πελάτες σας να αλληλεπιδρούν μαζί σας για πληροφορίες, αγορές και υποστήριξη. Δώστε τους έναν τρόπο να επικοινωνούν μαζί σας με μια ζωντανή συνομιλία ή ένα chatbot. Εξίσου καλό, είναι να υπάρχει ένα τηλέφωνο επικοινωνίας. Η ιστοσελίδα σας πρέπει να είναι ζωντανή, και όχι κάτι απρόσωπο. Επιτρέψτε τρόπους ζωντανής επικοινωνίας με τους επισκέπτες σας και θα νιώθουν ότι υπάρχουν άτομα από πίσω που εργάζονται και νοιάζονται.

Λευκός χώρος

Πολλές απαρχαιωμένες ιστοσελίδες στριμώχνουν πολλές πληροφορίες και βομβαρδίζουν τους χρήστες, δημιουργώντας τελικά μια αρνητική εμπειρία. Οι τάσεις του σχεδιασμού ιστοσελίδων προτρέπουν τη χρήση λευκού χώρου σε στρατηγικά σημεία. Με απλά λόγια, κενού χώρου χωρίς κείμενο ή άλλα πολυμέσα. Ο λευκός χώρος, αν χρησιμοποιηθεί σωστά, καθιστά την ιστοσελίδα σας ευανάγνωστη, όμορφη, οργανωμένη και απλή με σαφή, ευκολονόητη ροή. Βοηθάει τέλος να κατευθύνετε τους επισκέπτες σας εκεί που θέλετε.

Ανακαίνιση αρχικής σελίδας

Αν αδυνατείτε να αλλάξετε όλη την ιστοσελίδα σας, μπορείτε να κάνετε μικρές αλλαγές εδώ και εκεί στην αρχική σελίδα σας για να της δώσετε μια φρέσκια πνοή. Προσθέστε banner ή επεξεργαστείτε τα υπάρχοντα με όμορφες, στιλάτες γραμματοσειρές. Μη φοβηθείτε να πειράξετε το μέγεθος και τη θέση των στοιχείων και του λογότυπου σας. Η αρχική σας σελίδα είναι το πρώτο που παρατηρούν οι επισκέπτες και η αλλαγή στην αρχική θα τους ωθήσει στο να εξερευνήσουν περαιτέρω την ιστοσελίδα σας για άλλες αλλαγές. Είναι πολύ έξυπνο μια τέτοια ανακαίνιση αρχικής σελίδας να συνδυαστεί με ανανέωση της συλλογής προϊόντων ή υπηρεσιών που προσφέρετε.