Η επιχείρησή σας μπορεί να προσφέρει τα πιο χρήσιμα καταναλωτικά προϊόντα στον πλανήτη, αλλά μια κακά σχεδιασμένη ιστοσελίδα μπορεί να αποτελέσει εμπόδιο μεγάλης διάρκειας. Υπάρχουν πολλά λάθη σχεδιασμού ιστοσελίδων που μπορούν να κατευθύνουν τους πελάτες και τα κέρδη προς τους ανταγωνιστές σας.
“Ο σχεδιασμός ενός δικτυακού τόπου παρέχει συχνά την πρώτη εντύπωση που έχουν οι πελάτες μιας εταιρείας”, εξηγεί ένας αναλυτής του Crazy Egg. “Αν το σχέδιο είναι ξεπερασμένο, αποδιοργανωμένο, γεμάτο, ή χρησιμοποιεί άκαμπτα χρώματα, δημιουργεί μια κακή πρώτη εντύπωση.”
Αυτή η κακή πρώτη εντύπωση μπορεί να αποβεί δαπανηρή. Ίσως έχετε δοκιμάσει πολλές ιστοσελίδες που δεν είναι τόσο μεγάλες κατά την περιήγηση, και πιθανότατα δεν πραγματοποιήσατε αγορά εξαιτίας αυτού του λόγου.
Από τη σύγχυση της πλοήγησης των χρηστών σε έναν μη φιλικό προς τα κινητά ιστοσελίδα, όταν σχεδιάζετε την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας, να μαθαίνετε από τα λάθη των άλλων. Εδώ είναι πέντε πράγματα που πρέπει να θυμάστε.
Πάρα πολύ γεμάτη ιστοσελίδα
Σκεφτείτε την ιστοσελίδα σας όπως το σπίτι σας. Αν έχετε επισκέπτες, ίσως κάνετε καθαρίσετε λιγο το σπίτι σας για να κάνετε τους επισκέπτες σας να αισθάνονται άνετα. Το ίδιο ισχύει και για τον site σας.
Η ακαταστασία μπορεί να κάνει το μήνυμα και την περιγραφή του προϊόντος καθώς και την έκκλησή σας για δράση, απλά να εξαφανιστούν μεταξύ του μακρού, ανοργάνωτου περιεχομένου, των opt-in pop-ups και των διαφημίσεων. Αυτό μπορεί να παρεμποδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών,η οποία είναι το υπόβαθρο σε κάθε ισχυρή κατώτατη γραμμή των επιχειρήσεων.
Η ακαταστασία θα επιβραδύνει επίσης τον χρόνο φόρτωσης της ιστοσελίδα σας, προκαλώντας τους χρήστες να εγκαταλείψουν το site σας ή να απογοητευτούν και να εγκαταλείψουν για έναν ανταγωνιστή. Αυτό σηματοδοτεί στην Google ότι ή ιστοσελίδα σας δεν είναι αξιόπιστος, ρίχνοντας τον στην κατάταξη SERP. Αυτό όμως δεν είναι καλό, οπότε προετοιμαστείτε.
Ασαφής κλήση για δράση (CTA)
Οι πιο επιτυχημένες ιστοσελίδες οδηγούν τους χρήστες σε ένα εξαιρετικά αποδοτικό ταξίδι με ένα στόχο στο μυαλό. . . τις μετατροπές. Έχοντας ένα ασαφές CTA μπορεί να κάνει αυτό το ταξίδι επίπονο για τους πιθανούς πελάτες σας, που σημαίνει απώλεια κερδών.
“Εάν η έκκλησή σας για δράση είναι αδύναμη, οι θεατές δεν θα κληθούν να ακολουθήσουν”, δήλωσε ο Aaron Agius of Entrepreneur. “Αλλά αν είναι πολύ ισχυρή, θα είναι ανυπόμονοι να υποχρεωθούν να εκτελέσουν ενάντια στη θέλησή τους.”
Είναι σίγουρα μια λεπτή ισορροπία. Κάνετε το CTA σας πολύ σαφές και έχετε το ορατό σε πολλά σημεία στη σελίδα. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα απλό CTA “Μάθετε περισσότερα” ή “Ρωτήστε τώρα” πάνω από τίτλο ή στο τέλος της περιγραφής του προϊόντος. Είναι σημαντικό να έχετε την ροή του CTA φυσική και όχι κουραστική.
Κακές επιλογές εικόνας
Οι καταναλωτές είναι πιο οπτικοί από ποτέ και το να έχετε υψηλής ποιότητας εικόνες και σχετικές με την ιστοσελίδα σας, είναι απαραίτητο. Οι εικόνες υψηλής ποιότητας εμπλουτίζουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, δημιουργούν ισχυρό branding και βελτιώνουν την αφοσίωση των χρηστών.
Δυστυχώς, αν έχετε κακές εικόνες στην ιστοσελίδα σας, όλα τα παραπάνω δεν ισχύουν. Μια εικόνα σίγουρα λέει χίλιες λέξεις όταν πρόκειται για το σχεδιασμό ιστοσελίδας, ειδικά εικόνες στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Αν οι εικόνες του προϊόντος σας είναι ασαφείς, δεν διαθέτουν λειτουργία ζουμ ή μία εικόνα με λίγες ή και καθόλου λεπτομέρειες τότε οι δυνητικοί πελάτες θα υποθέσουν πως αυτό το εμπορικό σήμα δεν λειτουργεί και τρέχει για τον πλησιέστερο ανταγωνιστή σας.
Δεν είναι φιλική προς τα κινητά
Σύμφωνα με την Google, εάν ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας δεν είναι φιλικός προς το κινητό, ενδέχεται να αντιμετωπίσετε προβλήματα κατάταξης. Αυτό είναι μέρος της ανάπτυξης του πρώτου δείκτη κινητής τηλεφωνίας που τέθηκε σε ισχύ το τρέχον έτος. Έχοντας μια φιλική προς κινητά ιστοσελίδα , εξυπηρετεί επίσης τον αυξανόμενο αριθμό κινητών αναζητήσεων.
“Το 2016, ο αριθμός των χρηστών του διαδικτύου σε κινητές συσκευές ξεπέρασε για πρώτη φορά τον αριθμό των χρηστών επιφάνειας εργασίας”, εξηγεί το DreamHost σε ένα άρθρο κατασκευής ιστοσελίδων WordPress. “Αυτό ήταν ένα σημείο καμπής της χρήσης του διαδικτύου το οποίο κατέστησε σαφές ότι η δημιουργία ιστοσελίδων που ανταποκρίνονται στις κινητές συσκευές είναι πιο σημαντική από ποτέ.”
Είναι η ιστοσελίδα σας φιλική προς το κινητό; Μπορεί να είναι δύσκολο να το πείτε, αλλά ευτυχώς, το εργαλείο Google Page Insigts για κινητά μπορεί να σας δώσει μια μικρή εικόνα. Απλά εισάγετε τη διεύθυνση URL του τομέα σας και περιμένετε τα αποτελέσματα. Εάν τα αποτελέσματα δεν είναι καλά, θα μπορούσατε να χάσετε πολλά έσοδα από τα κινητά.
Μπερδεμένη πλοήγηση στην ιστοσελίδα
Η πλοήγηση του χρήστη είναι εξαιρετικά σημαντική. Παρέχει τη βάση για τη διοχέτευση των πωλήσεών σας, καθοδηγώντας τους χρήστες προς τον τελικό στόχο μετατροπής. Δυστυχώς, αυτό είναι ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη στο σχεδιασμό ιστοσελίδων.
Μια ισχυρή διοχέτευση πωλήσεων θα μεταφέρει το κοινό σας από την αρχική σελίδα στη σελίδα αξιολόγησης (σελίδα προϊόντος) και έπειτα στη σελίδα μετατροπής (σελίδα ολοκλήρωσης). Είναι πραγματικά τόσο απλό. Ο στόχος είναι να γίνει το ταξίδι εύκολο και γρήγορο.
Δεν θέλετε να οδηγήσετε τους πελάτες σας σε ένα λαβύρινθο από περιεχόμενα. Αυτό θα μπορούσε να τους αναγκάσει να βρουν μια σελίδα που να μην τους μπερδεύει , ή μπορεί απλά να βαρεθούνε και να ξεχάσουν γιατί έχουν μπει στη σελίδα σας. Μια απλοϊκή πλοήγηση με μια διοχέτευση πωλήσεων είναι ο καλύτερος τρόπος για να έχετε περισσότερα κέρδη.
Ξεκινήστε την σχεδίαση της ιστοσελίδας με γνώμονα τον χρήστη
Υπάρχουν πολλά στοιχεία που πρέπει να λάβουμε υπόψιν κατά την κατασκευή μιας ιστοσελίδας . Από τις επιτακτικές CTAs έως τη βελτιστοποιημένη αναζήτηση για κινητά, μην κάνετε τα ίδια λάθη σχεδιασμού site που έχουν γίνει στο παρελθόν. Αυξήστε τις πωλήσεις της επιχείρησής σας δίνοντας στο κοινό σας μια αξιοσημείωτη εμπειρία χρήστη. Ποια λάθη σχεδιασμού ιστοσελίδων ξεχάσαμε;