Η γνώση είναι δύναμη, όπως όλοι γνωρίζουμε. Και όμως, για πολλούς επιχειρηματίες, μόλις καταλάβουν πώς να διευθύνουν την επιχείρησή τους, η γνώση σταματά. Δεν επενδύουν χρόνο και ενέργεια για να αποκτήσουν περισσότερες γνώσεις για να εξελιχθούν ακόμη περισσότερο. Είναι κρίμα, γιατί η εκμάθηση περισσότερων δεξιοτήτων είναι αυτό που κάνει τους επιχειρηματίες πιο ανταγωνιστικούς σε μια αγορά που δε σταματά ποτέ. Είναι αυτό που του οδηγεί σε καλύτερες στρατηγικές πωλήσεων. Ας δούμε παρακάτω μερικούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να βελτιώσετε τις γνώσεις σας ως επιχειρηματίες.
1. Διαδικτυακά συνέδρια
Μια θετική πλευρά για τη λειτουργία μιας επιχείρησης κατά τη διάρκεια μιας πανδημίας είναι ότι αντί για προσωπικά συνέδρια και εκδηλώσεις, όλα έχουν μετακινηθεί στο διαδίκτυο. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να ακούσετε γνωστούς ηγέτες της βιομηχανίας να μιλούν για θέματα ειδικότητάς τους χωρίς το κόστος των αεροπορικών εισιτηρίων και του ξενοδοχείου. Μάλιστα, οι περισσότερες συνεδρίες καταγράφονται, οπότε αν δεν μπορείτε να αφιερώσετε τρεις ημέρες για να παρακολουθείτε τη μία μετά την άλλη σε πραγματικό χρόνο, μπορείτε να τις παρακολουθήσετε σε δικό σας χρόνο.
2. Βιβλία
Τα θυμάστε; Ναι, τα βιβλία εξακολουθούν να είναι εξαιρετικές πηγές γνώσεων, ειδικά αν είστε επιχειρηματίες. Ο κλάδος σας εξελίσσεται από τη μια μέρα στην άλλη. Αν, για παράδειγμα, είχατε διαβάσει ένα βιβλίο για, ας πούμε, προγραμματισμό πριν από πέντε χρόνια, είναι πολύ πιθανό να μπορείτε να μάθετε περισσότερα τώρα. (Δεν ξέρετε ποια βιβλία είναι αρμόδια για επιχειρηματίες; Μην ανακαλύψετε ξανά τον τροχό. Ακολουθήστε τις προτάσεις βιβλίων άλλων.)
Μπορείτε, επίσης, να βρείτε και ηλεκτρονικά βιβλία δωρεάν από εταιρείες που σας θέλουν στη λίστα newsletter τους. Εάν τα στατιστικά στοιχεία και οι αναφορές είναι το αντικείμενό σας, αναζητήστε εταιρείες που ακολουθείτε για να δείτε αν έχουν δωρεάν οδηγούς. Ψάξτε για οδηγούς που θα μπορούσαν να ενισχύσουν την εικόνα που έχετε σχετικά με το τι συμβαίνει στη βιομηχανία σας αυτήν τη στιγμή.
3. Blogs για επιχειρηματίες
Σκεφτείτε ποιοι είναι οι ειδικοί επιχειρηματίες στον τομέα σας και δείτε εάν γράφουν. Πιθανόν να έχουν ήδη το δικό τους blog. Αυτή είναι μια πηγή μπόνους, επειδή εάν δημιουργείτε περιεχόμενο για το δικό σας blog, μπορείτε να πάρετε υπέροχες ιδέες από άλλους. Απλώς βρείτε το δικό σας μοναδικό ύφος όταν γράφετε τα δικά σας blog posts.
4. Ιστοσελίδες πόρων εταιρείας
Εάν χρησιμοποιείτε κάποιο λογισμικό ή εργαλεία και δεν ενδιαφέρεστε να τα κατανοήσετε καλύτερα προκειμένου να τα αξιοποιήσετε, δείτε εάν η εταιρεία που τα αγοράζετε προσφέρει τρόπους για να σας ενημερώσει. Το HubSpot είναι ένα φανταστικό παράδειγμα μιας εταιρείας που έχει έναν τόνο δωρεάν πληροφοριών με σκοπό να βοηθήσει τους πελάτες της. Διαθέτει ένα εμπεριστατωμένο blog, δωρεάν courses και πιστοποιήσεις. Είναι μια win-win κατάσταση. Εσείς ως πελάτης μαθαίνετε κόλπα και στρατηγικές που ίσως δεν έχετε καταλάβει μόνοι σας και η εταιρεία δέχεται έναν πιστό πελάτη.
5. Εκπαιδευτικές πλατφόρμες
Εάν έχετε προφίλ στο LinkedIn, έχετε πρόσβαση στην πλατφόρμα LinkedIn Learning. Εκεί θα βρείτε περισσότερα από 16.000 δωρεάν και επί πληρωμή μαθήματα για θέματα που αφορούν επιχειρηματίες. Υπάρχουν θέματα που κυμαίνονται από τη δημιουργία ενός σχεδίου μάρκετινγκ έως την άντληση κεφαλαίων.
Μια ακόμη επιλογή είναι το edX, μια δωρεάν πλατφόρμα εκμάθησης που καλύπτει μια μεγάλη γκάμα μαθημάτων. Έχει ορισμένα σε βάθος μαθήματα για επιχειρηματίες, συμπεριλαμβανομένων εκείνων σχετικά με τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας, το fintech και το analytics μάρκετινγκ. Τα μαθήματα είναι πραγματικά μαθήματα κολλεγίων που διδάσκονται σε αναγνωρισμένα πανεπιστήμια, όπως το UC Berkeley και το Κολούμπια. Έχετε πρόσβαση σε αυτά διαδικτυακά μαθήματα χωρίς κάποιο κόστος.
Βρίσκοντας χρόνο για μάθηση
Βρήκαμε μερικές αξιόλογες πηγές προκειμένου να επεκτείνετε τις γνώσεις σας ως επιχειρηματίες. Αλλά τώρα θα αναρωτιέστε: “Από πού θα πάρω τις πληροφορίες που χρειάζομαι το βρήκα, το χρόνο για να τις μελετήσω πού θα τον βρω;”
Το καταλαβαίνουμε. Δεν έχετε πολύ επιπλέον χρόνο. Αλλά επιτρέψτε μου να τονίσω άλλη μία φορά: η γνώση είναι δύναμη. Εάν μάθετε νέες δεξιότητες, μπορείτε να προσφέρετε περισσότερες υπηρεσίες στους πελάτες. Εάν ανακαλύψετε δυνατότητες του λογισμικού που χρησιμοποιείτε που σας κάνουν πιο παραγωγικούς, εξοικονομείτε χρόνο. Η μάθηση απαιτεί χρόνο, για αυτό προτείνουμε να το εντάξετε στο ημερολόγιό σας, όπως θα κάνατε για μια σημαντική συνάντηση. Μην το παραλείψετε. Μπορεί να φαίνεται ότι υπάρχουν πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να κάνετε, αλλά η μάθηση πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα.
Εάν απλά δεν μπορείτε να βρείτε το χρόνο, ίσως χρειαστεί να αναθέσετε περισσότερες από τις εργασίες σας σε άλλους. Η δουλειά σας ως επιχειρηματίας είναι να βρίσκετε συνεχώς νέους τρόπους καινοτομίας και να παραμείνετε ανταγωνιστικοί. Αυτό μερικές φορές σημαίνει να απέχετε από την επιχείρηση, ώστε να μπορείτε να επενδύσετε στις γνώσεις σας.
Το να παραμείνετε ανταγωνιστικοί σε μια συνεχώς μεταβαλλόμενη βιομηχανία δεν είναι εύκολο. Η ενίσχυση των γνώσεων σας είναι ένα βασικό βήμα για να βεβαιωθείτε ότι η επιχείρησή σας είναι αποτελεσματική στην επίλυση των αναγκών των πελατών σας.
Πηγή: forbes