Είναι αποδοτική η ιστοσελίδα σας ; 5 Τρόποι για να γίνει!

Η κατασκευή eshop ή ιστοσελίδας είναι μία διαδικασία που θα πρέπει να περάσουν οι περισσότερες επιχειρήσεις ή επαγγελματίες που θέλουν να δημιουργήσουν μια καινούργια ιστοσελίδα .  Όταν τελειώσει η κατασκευή της ιστοσελίδας σας , αυτό που θα πρέπει να εξετάσετε είναι αν ιστοσελίδα σας φέρνει αποτελέσματα.

Η κατασκευή ιστοσελίδων στη Θεσσαλονίκη από την Cactus έχει ως στόχο , οι ιστοσελίδες που κατασκευάζουμε να φέρουν τα επιθυμητά αποτέλεσμα για τους επιχειρηματίες .

Πολλές φορές οι επιχειρηματίες είναι χαρούμενοι που η ιστοσελίδα τους ολοκληρώθηκε.Όσο ωραίο κι αν είναι να έχετε μία καινούργια και εμφανίσιμη ιστοσελίδα το ερώτημα παραμένει , είναι αποδοτική; Η εταιρία που την κατασκεύασε έφερε τα αποτέλεσμα που προσδοκούσατε ;  Στο τέλος της ημέρας μπορεί να έχετε μία ιστοσελίδα που να μοιάζει ωραία αλλά να μην είναι αποδοτική.

Πώς να ελέγξετε αν ιστοσελίδα σας είναι αποδοτική;

Για να είμαστε ειλικρινείς αυτό ένα δύσκολο θέμα για να συζητηθεί .Οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν πώς η εταιρεία που θα δημιουργήσει το site τους θα το καταφέρει με επιτυχία.  Εάν ανακαλύψουν ότι δεν το έχουνε κάνει σωστά πολλές φορές απογοητεύονται και δεν αναζητούν τους λόγους που δεν είναι αποδοτική η ιστοσελίδα τους.

Για να το εξετάσετε και να μην χρειαστεί να την δημιουργήσετε από το μηδέν σας παραθέτουμε κάποιους τρόπους για να το κάνετε.

Χρησιμοποιήστε το Analytics

Αναλύοντας τα δεδομένα της ιστοσελίδα σας κάνετε ένα σημαντικό βήμα για να καταλάβετε για ποιο λόγο δεν είναι αποδοτική. Το Google analytics είναι ένα δωρεάν εργαλείο με το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε την κίνηση στο site σας.  Λογικά θα πρέπει να το έχετε ήδη εγκατεστημένο διότι οι περισσότερες εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων το χρησιμοποιούν κατά την δημιουργία και σας το παραδίδουν μαζί με την ιστοσελίδα σας.

1. Κρατήστε τα δεδομένα σας από την πρώτη ημέρα – Ιδανικά θα πρέπει να κρατάτε δεδομένα για την καινούργια σας ιστοσελίδα από την πρώτη ημέρα που έγινε δημόσια προς το κοινό. Να θυμάστε ότι δεν θα δείτε τα αποτελέσματα της ιστοσελίδας σας μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα. Θα πρέπει να περάσει περίπου ένας μήνας για να δείτε πόσο αποτελεσματική είναι η ιστοσελίδα σας και πού χρειάζεται να κάνετε διορθώσεις. 

 

2.Ποιες είναι οι σημαντικές μετρήσεις – Όλα τα στοιχεία που συγκεντρώνονται είναι σημαντικά αλλά τα πιο σημαντικά είναι τα εξής: επισκέπτες, επισκέπτες που είναι εν δυνάμει πελάτες,Bounce rate, πόσες σελίδες βλέπει ο κάθε χρήστης ανά επίσκεψη, σφάλματα 404, ανάλυση λέξεων-κλειδιών,μετρήσεις social, backlinks, ταχύτητα που φορτώνει η ιστοσελίδα και μετατροπές από επισκέπτη σε πελάτη. Αυτά είναι κάποια από τα πιο σημαντικά στοιχεία για να παρακολουθείτε . Εάν η κατασκευή ιστοσελίδας αφορά e-shop τότε σημαντικό είναι να παρακολουθήσετε σε ποια σελίδα χάνονται οι πελάτες σας.

 

3.Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα HeatmapΤο heat map είναι ένα λογισμικό το οποίο χρησιμοποιούμε στην ιστοσελίδα μας για να βλέπουμε που κλικαρουν οι πελάτες μας .  Χρησιμοποιώντας αυτό το εργαλείο μπορούμε να δούμε που οι άνθρωποι συνήθως κλικαρουν μέσα στην σελίδα για να καταλάβουμε τι τους τραβάει την προσοχή. Οι σχεδιαστές ιστοσελίδων μπορούν μόνο να υποθέσουν τι θα κάνει ο χρήστης, με αυτό τον τρόπο ξέρουμε τι ακριβώς κάνει.

 

Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας είναι να λάβετε υπόψιν πότε βλέπετε τα δεδομένα σας. Δηλαδή αν έχετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που οι πωλήσεις σας αυξάνονται τους καλοκαιρινούς μήνες, θα πρέπει να εξετάσετε τους συγκεκριμένους μήνες.

Συχνά προβλήματα

  • Ανακατευθύνσεις –  Οι ανακατευθύνσεις πρέπει να γίνουν με σωστό τρόπο για να μην δημιουργήσουν πρόβλημα. Γιατί όχι μόνο στέλνουν τους χρήστες σε διαφορετικές σελίδες αλλά και τις μηχανές αναζήτησης οι οποίες ψάχνουν την ιστοσελίδα.
  • Διεγραμμένες σελίδες Καμιά φορά όταν διαγράφουμε περιεχόμενο μπορεί να δημιουργηθεί κενό , το οποίο μπορεί να επηρεάσει την κατάταξη της ιστοσελίδας μας.
  • Νέο design  Εάν υπάρχει μία τελείως διαφορετική σχεδίαση στην ιστοσελίδα μπορεί να δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα στην πλοήγηση της και να μπερδεύει τους χρήστες.
  • Robots.txt Αρχείο – Εάν δεν ενημερωθεί σωστά, μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα.

Σε μερικές περιπτώσεις εάν η ιστοσελίδα σας δεν είναι αποδοτική ίσως είναι καλό να σκεφτείτε να την ξανά δημιουργήσετε από την αρχή.

Αποδοτικότητα μιας ιστοσελίδας σημαίνει να:

1) προσελκύει περισσότερους χρήστες

2) τους μετατρέπει σε πελάτες

3) βρίσκεται σε υψηλότερη θέση στις κατατάξεις

4) παραμένουν οι χρήστες  περισσότερη ώρα σε αυτήν

5) μας φέρνει περισσότερα αποτελέσματα

Πως γίνεται η ιστοσελίδα σας αποδοτικότερη;

# 1: Να είστε σίγουροι ότι ο κόσμος ξέρει την ιστοσελίδα σας.

Είναι πολύ σημαντικό για οποιαδήποτε επιχείρηση ή οργανισμό να σιγουρευτεί ότι ο κόσμος ξέρει την ιστοσελίδα του. Ποιοι είναι οι πιο εύκολοι τρόποι για να γίνει αυτό;Βεβαιωθείτε ότι το url της ιστοσελίδας σας είναι τυπωμένο πάνω στις επαγγελματικές σας κάρτες, στα φυλλάδια σας, και γενικότερα σε οτιδήποτε διαφημιστικό υλικό έχετε.Παροτρύνεται τους πελάτες σας να επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας για περισσότερες πληροφορίες και για να μένουν ενημερωμένοι από εσάς.

# 2: Κρατήστε την ιστοσελίδα σας ενημερωμένη

Αν χρησιμοποιείτε κάποιο σύστημα διαχείρισης όπως είναι το wordpress , Joomla κτλπ , είναι πολύ εύκολο να ανανεώσετε την ιστοσελίδα σας. Πρέπει η σελίδα να ενημερώνεται με νέο περιεχόμενο ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Κάντε το συνήθειο, βάλτε στο πρόγραμμά σας ή αναθέστε το σε κάποιον υπάλληλο σας.Είναι σίγουρο ότι αυτό θα σας πάρει κάποιο χρόνο, αλλά σκεφτείτε την επένδυσή σας . Όταν έχετε μία ιστοσελίδα ενημερωμένη δεν λέτε απλά στους πελάτες σας τα νέα σας, αλλά δείχνετε και στους υποψήφιους πελάτες ότι είστε ενεργοί. Επιπρόσθετα είναι πολύ καλό για το seo και βοηθάει στις μηχανές αναζήτησης για υψηλότερη κατάταξη.

Τι μπορείτε να ανεβάσετε:

  • Νέα ή συνεντεύξεις τύπου
  • Εκπτώσεις ή προσφορές
  • Events
  • Φωτογραφίες και βίντεο από δράσεις

 

# 3: Χρησιμοποιήστε τα δωρεάν social media

Social media όπως το facebook το Twitter το YouTube το Ιnstagram κτλπ , είναι δωρεάν και εύκολα να τα χρησιμοποιήσετε .Πρέπει να δημοσιεύετε συχνά στα social media για να ενημερώνετε τους ανθρώπους που σας ακολουθούν , για τα νέα σας ή τις αλλαγές που κάνετε .

Μερικά από τα πιο δημοφιλή και δωρεάν social media είναι:

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Google+

# 4: Μην επιτρέπετε το περιεχόμενό σας να μείνει ανενημέρωτο

Είναι σημαντικό ανά περιόδους να αναθεωρείτε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας. Διαβάστε ξανά τις σελίδες που έχετε γράψει και ψάξτε για μικρά λάθη όπως είναι τα γραμματικά ή τα ορθογραφικά. Σιγουρευτείτε ότι όλες οι πληροφορίες που έχετε είναι σωστές. Πολλές φορές είναι καλό να ξαναγράφεται το περιεχόμενο σας από περιόδους σε περιόδους.

# 5: Blogging!

Δημιουργήστε άρθρα σχετικά με τον κλάδο σας τα οποία ενδιαφέρουν τους πελάτες σας. Σημαντικό είναι να ανανεώνετε συχνά το blog σας γιατί αυτό μπορεί να είναι χρονοβόρο αλλά δεν κοστίζει τίποτα. Μην το παρακάνετε, ένα με δύο άρθρα την εβδομάδα είναι υπέρ αρκετά.

Συμπεράσματα

Στην ουσία θα πληρώσετε πολλά για να δημιουργήσετε εκ νέου την ιστοσελίδα σας ,οπότε θα πρέπει να είστε σίγουροι ότι η εταιρεία που έχει αναλάβει τη συγκεκριμένη δουλειά θα σας δώσει τα αποτελέσματα που επιθυμείτε .Για να το πετύχετε αυτό θα πρέπει να ζητήσετε από την εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων την στρατηγική που θα χρησιμοποιήσει για το σχεδιασμό καθώς και το αναλυτικό πλάνο για το πώς θα επιτευχθούν οι στόχοι που έχετε θέσει για την ιστοσελίδα σας .

Αν τελικά φτάσετε στο συμπέρασμα ότι πρέπει η ιστοσελίδα σας να δημιουργηθεί εκ νέου μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Θα αναλάβουμε να σχεδιάσουμε και να αναλύσουμε  την ιστοσελίδα με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να πετύχει τους στόχους που έχετε θέσει. Το πιο σημαντικό πράγμα από όλα είναι να είστε ευχαριστημένοι από την διαδικτυακή σας παρουσία, γιατί αυτή είναι η εικόνα που έχετε στον ψηφιακό κόσμο. Έχουμε δημιουργήσει ιστοσελίδες για πολλούς επιχειρηματίες που αναδεικνύουν και προβάλλουν τα προτερήματα της επιχείρησης τους .

Επικοινωνήστε μαζί μας για ενημερωθείτε.